خدمت به زائر امام حسین (ع) از زیارت هم بالاتر است خدمت به زائر امام حسین (ع) از زیارت هم بالاتر است خدمت به زائر امام حسین (ع) از زیارت هم بالاتر است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خدمت به زائر امام حسین (ع) از زیارت هم بالاتر است خدمت به زائر امام حسین (ع) از زیارت هم بالاتر است خدمت به زائر امام حسین (ع) از زیارت هم بالاتر است خدمت به زائر امام حسین (ع) از زیارت هم بالاتر است خدمت به زائر امام حسین (ع) از زیارت هم بالاتر است

خدمت به زائر امام حسین (ع) از زیارت هم بالاتر است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق، در نشست هفتگی کارکنان دفتر، با استناد به روایات معصومین (ع) خدمت به زائر را از زیارت بالاتر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نشست هفتگی کارکنان بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق امروز شنبه (17 اردیبهشت ماه) در محل دفتر بعثه در هتل کربلا الدولی برگزار شد.


در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق، به بیان نکات اخلاقی در ارتباط با خدمت‌رسانی به زائران و برخی تذکرات کاری پرداخت.


وی خدمت به بندگان را از بزرگترین رسالت‌های انبیا و مورد رضایت حق‌تعالی دانست و با اشاره به تنوع در خدمت رسانی به افراد جامعه، خدمت دینی و ارزشی را که در راستای هدایت بندگان خدا است از مهمترین انواع خدمات عنوان کرد.


وی همچنین خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) را جزء مهمترین خدمات دینی و ارزشی توصیف کرد و با استناد به روایتی از معصومین (ع) خدمت به زائر امام حسین (ع) را از زیارت هم بالاتر دانست.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در ادامه انجام امور فرهنگی و نظارت را دو وظیفه اصلی بعثه دانست و در همین زمینه برگزاری جلسات سخنرانی و مداحی در حرم های حسینی و عباسی را از مهمترین برنامه های فرهنگی بعثه در کربلا ذکر کرد.


حجت الاسلام والمسلمین بهجتی افزود: خدمت به زائران از بزرگترین نعمات الهی است که لازم است نسبت به شکرگزاری و قدرشناسی آن اقدام کنیم.


وی در پایان این جلسه برخی نکات و تذکرات در ارتباط با انجام امور فرهنگی و تعامل با زائران عتبات را بیان کرد.


 




نظرات کاربران