نام‌نویسی در برنامه ملی آموزش قرآن از راه دور عمان

اداره قرآن کریم وزارت اوقاف و امور دینی عمان از آغاز نام‌نویسی از علاقه‌مندان در هفتمین برنامه آموزش از راه دور قرآن این اداره خبر داد.

نام‌نویسی در هفتمین برنامه آموزش از راه دور قرآن از طریق مراجعه به بخش مربوطه در سایت اینترنتی وزارت اوقاف عمان به نشانی « https://quran.mara.gov.om/» آغاز شده است و تا چهار روز ادامه دارد.


هلال بن‌حمود الریامی، مدیر برنامه آموزش قرآن اداره قرآن کریم وزارت اوقاف عمان در این باره گفت: فرصت نام‌نویسی در این برنامه قرآنی برای شهروندان عمانی، غیر عمانی‌های مقیم این کشور و شهروندان عمانی مقیم خارج از عمان در گروه سنی هفت سال و بالاتر فراهم است.


وی افزود: این برنامه تا دو ماه ادامه خواهد داشت و این دوره با دوره گذشته متفاوت بوده و با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان همراه است.


الریامی تصریح کرد: امسال ظرفیت شرکت‌کنندگان در این برنامه به ۱۰ هزار نفر از بانوان و آقایان افزایش یافته است و شیوه‌های جدیدی در حفظ و تلاوت به کار گرفته خواهد شد که با روش‌های سابق، تفاوت دارد.


این مسئول قرآنی عمان همچنین گفت: ارتباط میان شرکت‌کنندگان در برنامه و اساتید وزارت اوقاف از طریق شبکه‌های اجتماعی به صورت صوتی و تصویری برقرار خواهد شد و این وزارتخانه گواهینامه‌های معتبر به شرکت‌کنندگان اهدا می‌کند.


وی در پایان یادآور شد: این برنامه قرآنی که برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۵ میلادی راه‌اندازی شد، جایزه بهترین سایت اینترنتی خدمت به قرآن را در سطح جهان از آن خود و در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز جایزه بین‌المللی قرآن کویت را کسب کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران