فعالیت 120 دفتر زیارتی در کرمان

شهردار کرمان در دیدار با مسئولان حج و زیارت این استان اقدامات در حوزه حج وزیارت را چشمگیر توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین  سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری  بهمراه مدیر حج و زیارت استان کرمان با آقای شعرباف شهردار کرمان دیدار و گفتگو کرد.


در این جلسه حجت الاسلام سازندگی به اقدامات انجام شده در حوزه های حج ،عتبات و اربعین اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر واحد فرهنگی شهرداری با مجموعه حج و زیارت استان شد.                 
آقای  عرب نژاد نیز با بیان گزارشی از اقدامات حج و زیارت استان کرمان در خدمات رسانی به زایرین ضیوف الرحمن و اعتاب مقدسه به فعالیت 120 دفتر زیارتی در سطح استان اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده برای کنترل ویروس کرونا، شاهد اعزام 1250 زائر استان در قالب 10 کاروان به حج تمتع 1401 خواهیم بود.


وی ابراز امیدواری کرد که بمنظور استفاده از ظرفیت های بسیار بالای شهرداری همانند سنوات گذشته بتوان از امکانات جهت اشاعه فرهنگ زیارت در هفته حج استفاده کرد .
در پایان این دیدار شهردار شهر کرمان نیز به فعالیت‌های حج و زیارت در ایام حج و اربعین  اشاره کرد و با تاکید بر اینکه اقدامات این نهاد واقعا چشمگیر است، یادآور شد: استان کرمان ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های فرهنگی دارد و زمینه فعالیت در این بخش فراوان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران