مراسم بعثه مقام معظم رهبری در حرم حسینی مراسم بعثه مقام معظم رهبری در حرم حسینی مراسم بعثه مقام معظم رهبری در حرم حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم بعثه مقام معظم رهبری در حرم حسینی مراسم بعثه مقام معظم رهبری در حرم حسینی مراسم بعثه مقام معظم رهبری در حرم حسینی مراسم بعثه مقام معظم رهبری در حرم حسینی مراسم بعثه مقام معظم رهبری در حرم حسینی

مراسم بعثه مقام معظم رهبری در حرم حسینی

همزمان با ایام سالگرد تخریب بقیع مراسم سخنرانی و مداحی با حضور زائران ایرانی در حرم حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با ایام سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع، مراسم بِعثه مقام معظم رهبری در حرم حسینی، روز پنجشنبه (22 اردیبهشت ماه)  با حضور زائران ایرانی و دلباختگان حسینی در حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.


در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مدرسی یزدی در سخنانی از هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) بعنوان یکی از تلخ ترین و غمبارترین حوادث تاریخ اسلام یاد کرد و در ادامه ذاکر اهل بیت آقای طیبی به نوحه خوانی پرداخت .


در پایان این مراسم، زائران ایرانی  بر مرقد حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی حاضر شده و با قرائت فاتحه به روح مطهر آن عالم ربانی ادای احترام کردند.


گفتنی است، این مراسم روزهای شنبه تا پنجشنبه، پس از نماز جماعت صبح با قرائت زیارت عاشورا و تلاوت کلام آلله مجید برگزار می‌شود. سخنرانی و مداحی و نوحه‌سرایی از جمله برنامه‌های این مراسم هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران