هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست پیرامون مسجد الاقصی هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست پیرامون مسجد الاقصی هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست پیرامون مسجد الاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست پیرامون مسجد الاقصی هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست پیرامون مسجد الاقصی هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست پیرامون مسجد الاقصی هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست پیرامون مسجد الاقصی هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست پیرامون مسجد الاقصی

هشدار حماس به شهرک نشینان صهیونیست پیرامون مسجد الاقصی

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" شهرک نشینان صهیونیست را از یورش بردن به مسجد الاقصی برحذر داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حازم قاسم در سخنانی تصریح کرد: فراخوان های گروههای صهیونیستی برای یورش به مسجد الاقصی تنش موجود را به طرز خطرناکی شدت بخشیده است به گونه ای که ممکن است به یک درگیری نامحدود منجر شود که مسئولیت پیامدهای آن به طور کامل برعهده رژیم صهیونیستی خواهد بود و باعث تحریک احساسات ملت فلسطین و مسلمانان و جهان عرب خواهد شد.


وی همچنین از فلسطینیان ساکن بیت المقدس و کرانه باختری و مناطق اشغال شده سال ۱۹۴۸ خواست تا برای ناکام گذاشتن نقشه های رژیم صهیونیستی رهسپار مسجد الاقصی شوند.


امروز همزمان با سالروز نکبت، گروههای صهیونیستی خواستار یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی شده اند.


فلسطینیان از فرایند آواره شدن خود از سرزمین آبا و اجدادی خود توسط باندهای مسلح صهیونیست در سال ۱۹۴۸ به عنوان روز نکبت نام می برند که زمینه ساز تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی در همان سال شد.


در همین راستا، عبداللطیف الغنوشی سخنگوی حماس دیروز با صدور بیانیه‌ای اقدام دولت آلمان برای ممنوعیت تظاهرات روز نکبت در این کشور را محکوم کرد.


الغنوشی در این بیانیه گفت: دولت آلمان به بهانه‌های مبهم و واهی این تظاهرات را ممنوع کرده است؛ درحالی که برگزاری چنین رویدادی حق مسلم مردم فلسطین است.


دولت آلمان دیروز اعلام کرد که برگزاری هرگونه تجمع یا تظاهراتی در سالروز نکبت ممنوع است. در روز نکبت ۸۰۰ هزار نفر از مردم فلسطین از سرزمین خود اخراج شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران