اطلاعیه سازمان حج وزیارت در خصوص تکمیل ظرفیت کاروانهای حج تمتع ۱۴۰۱ اطلاعیه سازمان حج وزیارت در خصوص تکمیل ظرفیت کاروانهای حج تمتع ۱۴۰۱ اطلاعیه سازمان حج وزیارت در خصوص تکمیل ظرفیت کاروانهای حج تمتع ۱۴۰۱ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اطلاعیه سازمان حج وزیارت در خصوص تکمیل ظرفیت کاروانهای حج تمتع ۱۴۰۱ اطلاعیه سازمان حج وزیارت در خصوص تکمیل ظرفیت کاروانهای حج تمتع ۱۴۰۱ اطلاعیه سازمان حج وزیارت در خصوص تکمیل ظرفیت کاروانهای حج تمتع ۱۴۰۱ اطلاعیه سازمان حج وزیارت در خصوص تکمیل ظرفیت کاروانهای حج تمتع ۱۴۰۱ اطلاعیه سازمان حج وزیارت در خصوص تکمیل ظرفیت کاروانهای حج تمتع ۱۴۰۱

اطلاعیه سازمان حج وزیارت در خصوص تکمیل ظرفیت کاروانهای حج تمتع ۱۴۰۱

متقاضیان تشرف به حج تمتع پیش رو که در مرحله اول فراخوان شده اند فقط امروز می توانند برای  ثبت نام در کاروان های حج  به سامانه مربوطه مراجعه کنند.

مشمولان واجد شرایط حج تمتع 1401 که در سال 99 نام نویسی کرده و ضوابط تعیین شده را دارا بوده اند ، و در مرحله اول فراخوان شده اند  فقط تا پایان امروز یکشنبه ۲۵( اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) فرصت دارند تا در سامانه رزرو، نام نویسی نمایند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ از روز ۱۸ اردیبهشت ماه که ثبت نام آغاز شده است تاکنون حدود  ۹۲ درصد ظرفیت کاروانها تکمیل شده است و متقاضیان  با ورود به سامانه رزرو با آدرس tamatoreserve.haj.ir  در کاروان های حج تمتع امسال ثبت نام کرده اند.


واجدین شرایط شامل ثبت نامی های کاروان های حج سال ۱۳۹۹ که متولد ۱۳۳۶/۰۴/۱۰ و بعد از آن  می باشند و تاریخ اولیه ثبت نامی آنها  قبل از 22 خرداد ماه 86  باشد  و تاکنون به سامانه مذکور مراجعه نکرده اند، فقط تا پایان وقت امروز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه فرصت نام نویسی دارند.


لازم به ذکر است سپری شدن این مدت  برای تکمیل ظرفیت کاروانها به تناسب سهم هر استان از سایر اولویت ها و  واجدین شرایط  دعوت به عمل خواهد آمد و ثبت نام تا تکمیل ظرفیت کاروانها ادامه دارد و متقاضیان جدید در محدوده استان خود می توانندنسبت به انتخاب کاروان، (صرفا) درظرفیت های خالی آن استان اقدام نمایند. بدیهی است با تکمیل ظرفیت ثبت نام متوقف می گردد.




نظرات کاربران