مسابقه بین‌المللی کتابت قرآن در عربستان برگزار می‌شود مسابقه بین‌المللی کتابت قرآن در عربستان برگزار می‌شود مسابقه بین‌المللی کتابت قرآن در عربستان برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسابقه بین‌المللی کتابت قرآن در عربستان برگزار می‌شود مسابقه بین‌المللی کتابت قرآن در عربستان برگزار می‌شود مسابقه بین‌المللی کتابت قرآن در عربستان برگزار می‌شود مسابقه بین‌المللی کتابت قرآن در عربستان برگزار می‌شود مسابقه بین‌المللی کتابت قرآن در عربستان برگزار می‌شود

مسابقه بین‌المللی کتابت قرآن در عربستان برگزار می‌شود

مجمع چاپ قرآن ملک فهد در مدینه از برگزاری مسابقه بین‌المللی کتابت قرآن کریم با هدف گردآوردن و معرفی استعدادهای برتر در زمینه خوشنویسی قرآنی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل ازایکنا؛ مجمع چاپ قرآن کریم ملک فهد در مدینه منوره از برگزاری مسابقه بین‌المللی کتابت قرآن کریم با عنوان «مصحف الموسس» خبر داد.


این مسابقه بین‌المللی خوشنویسی قرآن در راستای فعالیت‌های علمی است که وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان از طریق مجمع ملک فهد بر اساس اهداف عالیه و مسئولیتی که این مرکز در خدمت به این کتاب مقدس دارد، برگزار می‌کند.


این مسابقه از بعد بین‌المللی خود قصد فراهم کردن فرصتی برای نگارش قرآن کریم و مشارکت در افتخار کتابت قرآن به نام مؤسس این مجمع (ملک فهد) را دارد و فرصتی برای خوشنویسان برجسته از سراسر جهان برای تبادل تجربیات و بارور کردن ایده‌ها در زمینه خوشنویسی قرآن است.


انتظار می‌رود این مسابقه به اهداف تعیین شده خود که از سوی کمیته مقدماتی آن به دقت مورد بررسی قرار گرفته است، دست یابد که از مهم‌ترین این اهداف می‌توان به برجسته‌سازی تلاش و خلاقیت خوشنویسان معاصر جهان در کتابت قرآن کریم و آشنایی با استعدادهای جهان در زمینه نگارش قرآن به منظور بهره‌گیری از استعدادهای آنان در خدمت به قرآن کریم اشاره کرد.


این برنامه به دنبال تجلیل از زبده‌ترین خوشنویسان قرآن کریم و قدردانی از زحمات و تلاش‌های آنان در راه خدمت به کتاب خداوند متعال است.


شرایط و مراحل مسابقه به زودی اعلام خواهد شد، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه بین‌المللی باید پرسشنامه همراه را تکمیل و به ایمیل زیر ارسال کنند:


.ketabat-almushaf@qurancomplex.gov.sa




مطالب مرتبط

نظرات کاربران