همایش بانوان حج‌گزار استان البرز همایش بانوان حج‌گزار استان البرز همایش بانوان حج‌گزار استان البرز بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش بانوان حج‌گزار استان البرز همایش بانوان حج‌گزار استان البرز همایش بانوان حج‌گزار استان البرز همایش بانوان حج‌گزار استان البرز همایش بانوان حج‌گزار استان البرز

همایش بانوان حج‌گزار استان البرز

همایش بانوان حج‌گزار استان البرز در محل مهدیه کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این همایش بعداز ظهر روز سه شنبه (27 اردیبهشت ماه) با سخنرانی خانم دکتر پورمحمد و خانم سراجیان از معینه های حج تمتع با هدف معرفت افزایی و ارتقای اطلاعات مذهبی بانوان برگزار شد.


آشنایی بیشتر بانوان زائر با سفر حج و فراهم شدن زمینه‌ بهره گیری مناسب از این فرصت و تبیین مسائل مورد نیاز آنها در این سفر از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود.


احکام و مناسک ویژه بانوان، اخلاق بانوان، اطلاع رسانی مربوط به حرمین و اماکن ، امنیت سفر، حجاب و پوشش بانوان ، آداب معاشرت و بایدها و نباید های سفر حج از مهمترین مباحث مطرح شده در این همایش بود.


در این همایش خانم دکتر پور محمد مباحث پزشکی ویژه بانوان مرتبط با سفر حج و همچنین مباحث بهداشتی را که در حفظ سلامتی بانوان حج گزار در عربستان بسیار مهم و تاثیر گذار است، بیان کرد.


درپایان این همایش، بانوان شرکت کننده سوالات خود را در ارتباط با مناسک حج وهمچنین مسائل پزشکی و بهداشتی مطرح و کارشناسان پاسخ دادند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران