آزمون ارتقای روحانیون عتبات به عمره در قم برگزار شد آزمون ارتقای روحانیون عتبات به عمره در قم برگزار شد آزمون ارتقای روحانیون عتبات به عمره در قم برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آزمون ارتقای روحانیون عتبات به عمره در قم برگزار شد آزمون ارتقای روحانیون عتبات به عمره در قم برگزار شد آزمون ارتقای روحانیون عتبات به عمره در قم برگزار شد آزمون ارتقای روحانیون عتبات به عمره در قم برگزار شد آزمون ارتقای روحانیون عتبات به عمره در قم برگزار شد

آزمون ارتقای روحانیون عتبات به عمره در قم برگزار شد

دومین آزمون طرح ارتقای روحانیون عتبات عالیات به عمره  امروز جمعه درقم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دومین آزمون طرح ارتقای روحانیون عتبات عالیات به عمره مفرده روز جمعه (سی‌ام اردیبهشت ماه)، همزمان با سراسر کشور در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در شهر قم برگزار شد.


ثبت نام این آزمون از 26 دی ماه گذشته انجام و 819 نفر از سراسر کشور در آن نام نویسی کردند که با بررسی شرایط و مدارک ثبت نام کنندگان توسط کارشناسان مناطق، بیش از 770 نفر واجد شرایط شرکت در آن شناخته شدند.


برپایه این گزارش، با هدف افزایش آمادگی ثبت نام کنندگان، با همکاری مدیریت آموزش کلاسهای تمهیدی  برای داوطلبان به صورت مجازی (آنلاین و آفلاین) برگزار شد .


این آزمون امروز جمعه  در 10 حوزه امتحانی آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی ، خوزستان، فارس، قم، کرمان، مازندران  و یزد  با حضور واجدین شرایط برگزار شد.


قرار است نتایج این آزمون تا یک ماه دیگر از طریق سایت آزمون azmoon.hajj.ir اعلام شود.


حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی به همراه حجت الاسلام سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از حوزه امتحانی قم و حجت الاسلام علی پروانه مدیر جذب وسازماندهی بعثه از حوزه امتحانی تهران بازدید کردند.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بازدید ازحوزه امتحانی شهر قم در سخنانی برای متقاضیان آرزوی موفقیت کرد و از روحانیان کاروان‌های زیارتی خواست سطح دانش و مهارتهای خود را ارتقاء دهند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران