حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سه شهید برجای گذاشت حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سه شهید برجای گذاشت حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سه شهید برجای گذاشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سه شهید برجای گذاشت حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سه شهید برجای گذاشت حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سه شهید برجای گذاشت حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سه شهید برجای گذاشت حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سه شهید برجای گذاشت

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سه شهید برجای گذاشت

منابع خبری از شهادت سه نفر از نظامیان ارتش سوریه در عملیات مقابله با حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق خبردادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، یک منبع نظامی با اعلام این خبر توضیح داد: حدود ساعت یازده شامگاه جمعه (30 اردیبهشت) رژیم اسرائیل اقدام به شلیک موشک‌های زمین به زمین به سمت منطقه جولان اشغالی و برخی نقاط در جنوب دمشق کرد.


وی با تاکید بر این که پدافند هوایی سوریه موفق شد، تعداد زیادی از این موشک‌ها را منهدم کند، گفت: در این عملیات سه نفر از افراد ارتش به شهادت رسیده و این حمله خسارت‌های مادی به همراه داشت.


همچنین خبرنگار المیادین، گزارش داد: اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق و منطقه تل المانع در جنوب این استان از جمله اهداف این حمله هوایی بوده است.


بر اثر این حمله هوایی رژیم صهیونیستی، اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق دچار آتش سوزی شده و دو پرواز هم لغو شده است.


برخی منابع خبری هم از اصابت یک موشک به یک پارکینگ در نزدیکی زینبیه و بسته شدن مسیر منتهی به روستای «الروضه» در ریف جنوبی دمشق خبر دادند.


گفته می‌شود که این آتش سوزی در فاصله دو کیلومتری حرم مطهر حضرت زینب (س) رخ داده و هیچ گونه آسیبی به حرم وارد نشده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران