بیانیه گردان‌های قدس در واکنش به شهادت رزمنده فلسطینی بیانیه گردان‌های قدس در واکنش به شهادت رزمنده فلسطینی بیانیه گردان‌های قدس در واکنش به شهادت رزمنده فلسطینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیانیه گردان‌های قدس در واکنش به شهادت رزمنده فلسطینی بیانیه گردان‌های قدس در واکنش به شهادت رزمنده فلسطینی بیانیه گردان‌های قدس در واکنش به شهادت رزمنده فلسطینی بیانیه گردان‌های قدس در واکنش به شهادت رزمنده فلسطینی بیانیه گردان‌های قدس در واکنش به شهادت رزمنده فلسطینی

بیانیه گردان‌های قدس در واکنش به شهادت رزمنده فلسطینی

گردان‌های قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای شهادت «امجد ولید الفاید»، رزمنده ۱۷ ساله این گردان هنگام مقابله با دشمن صهیونیستی در اردوگاه جنین را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این بیانیه حاکیست که نیروهای صهیونیستی کوشیدند صبح امروز از غرب در شهر و اردوگاه جنین نفوذ کنند؛ اما رزمندگان مقاومت به طور مسلحانه با آنان درگیر شده و این توطئه را خنثی کردند.


بنا به اعلام جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه بر ادامه راه جهاد و مقاومت تأکید و اعلام شده است که دشمن جنایتکار هرگز عزم رزمندگان ما را سست نمی‌کند و این راه تا آزادی سرزمین و مقدساتمان ادامه خواهد یافت.


گفتنی است، با شهادت امجد الفاید، تعداد شهدای استان جنین از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی تاکنون به ۲۰ نفر افزایش یافته است.


گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین است که در سال ۱۹۸۱ میلادی توسط فتحی شقاقی و عبدالعزیز عوده درغزه بنیاد نهاده شد. این گردان‌ها در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه به ویژه در شهر جنین فعالیت می‌کنند.




نظرات کاربران