حجاج ایرانی امسال به دو فرودگاه جده و مدینه منتقل می‌شوند حجاج ایرانی امسال به دو فرودگاه جده و مدینه منتقل می‌شوند حجاج ایرانی امسال به دو فرودگاه جده و مدینه منتقل می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجاج ایرانی امسال به دو فرودگاه جده و مدینه منتقل می‌شوند حجاج ایرانی امسال به دو فرودگاه جده و مدینه منتقل می‌شوند حجاج ایرانی امسال به دو فرودگاه جده و مدینه منتقل می‌شوند حجاج ایرانی امسال به دو فرودگاه جده و مدینه منتقل می‌شوند حجاج ایرانی امسال به دو فرودگاه جده و مدینه منتقل می‌شوند

حجاج ایرانی امسال به دو فرودگاه جده و مدینه منتقل می‌شوند

مسؤول ستاد حج ایران‌ایر گفت: امسال حجاج ایرانی به دو فرودگاه جده و مدینه در عربستان منتقل می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج به نقل از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، نخستین جلسه هماهنگی عوامل حج در هما روز سه‌شنبه (۳ خرداد) با حضور عوامل و دست‌اندرکاران حج برگزار شد.


در این جلسه کاپیتان حسن قاسمی مسؤول حج هما گفت: در حج امسال بیش از ۳۹ هزار زائر از ایستگاه‌های پروازی هما به دو فرودگاه جده و مدینه اعزام می‌شوند.


وی ادامه داد: در این عملیات، زائران از ایستگاه‌های فرودگاه حضرت امام (ره)،، تبریز، کرمان، اصفهان، اهواز، بندرعباس، مشهد، شیراز، اردبیل، بوشهر، همدان، بیرجند، یزد، ساری، گرگان، ارومیه، زاهدان و زنجان به فرودگاه‌های مدینه و جده اعزام خواهند شد.


کاپیتان قاسمی اظهار کرد: نخستین پرواز زائران در روز ۲۲ خردادماه سال جاری از مبداء فرودگاه حضرت امام (ره) به مقصد فرودگاه جده انجام می‌شود.


در ادامه این جلسه حسین جهانی مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های این اداره کل برای مراسم حج تمتع را تشریح کرد.


گفتنی است؛ در این جلسه نمایندگانی از معاونت‌های عملیات، مهندسی و تعمیرات، خدمات فرودگاهی، بازرگانی و ادارات کل حراست، کترینگ و فناوری اطلاعات حضور داشتند.




نظرات کاربران