آغازهمایش کارگزاران فرهنگی کاروان های حج اهل سنت سراسرکشور آغازهمایش کارگزاران فرهنگی کاروان های حج اهل سنت سراسرکشور آغازهمایش کارگزاران فرهنگی کاروان های حج اهل سنت سراسرکشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغازهمایش کارگزاران فرهنگی کاروان های حج اهل سنت سراسرکشور آغازهمایش کارگزاران فرهنگی کاروان های حج اهل سنت سراسرکشور آغازهمایش کارگزاران فرهنگی کاروان های حج اهل سنت سراسرکشور آغازهمایش کارگزاران فرهنگی کاروان های حج اهل سنت سراسرکشور آغازهمایش کارگزاران فرهنگی کاروان های حج اهل سنت سراسرکشور

آغازهمایش کارگزاران فرهنگی کاروان های حج اهل سنت سراسرکشور

همایش توجیهی آموزشی خادمین فرهنگی کاروان های اهل سنت حج ۱۴۰۱ با حضور و سخنان مسئولان حوزه حج  و زیارت در تهران آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این همایش که با حضور شماری از کارگزاران فرهنگی کاروان های اهل سنت حج 1401سراسر کشور در سازمان حج  و زیارت امروز  پنج شنبه(5 خرداد ماه) برگزار می شود مسئولان حوزه حج و زیارت و نهادهای دست اندرکاردر این حوزه دیدگاه ها و توصیه های خود را به منظور هماهنگی بیشتر در راستای بهتر برگزار شدن حج امسال ارائه می کنند.


بر اساس این گزارش، دراین همایش همچنین خادمین فرهنگی از جزئیات، الزامات، شیوه نامه ها و دستورالعمل های مختلف برای خدمات رسانی بهتر به حجاج مطلع می شوند.


در این همایش، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، آقای سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و چند تن از معاونین و مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و دیگر دستگاه های مرتبط با حوزه حج به بیان دیدگاه ها و توصیه های خود می پردازند.



حجت الاسلام هادی اکبری مدیراهل سنت بعثه مقام معظم رهبری درآغاز این همایش در سخنانی به تمهیدات صورت گرفته و فرآیند های این مدیریت در موسم حج پیش رو اشاره کرد و از ثبت نام 5200 نفر از زائران درقالب کاروان های اهل سنت حج 1401 خبر داد.


وی گفت: ثبت نام از زائران بر اساس تاریخ سپرده گزاری از میان افرادی بوده است که برای حج سال 1399 نام نویسی کرده و به  اطلاعیه های سازمان حج و زیارت عمل کرده بودند.


حجت الاسلام  اکبری با اشاره به حضور حدود 15 هزار زائر اهل سنت در حج 96، افزود: در سفر معنوی حج شاهد انسجام، وحدت و یکپارچگی میان زائران ایرانی هستیم و روحانیان و خادمین فرهنگی بسیار فعال در خدمت ضیوف الرحمان هستند.



گفتنی است، شرکت کنندگان در این همایش یک روزه درکارگاه های تخصصی و پرسش و پاسخ نیز حاضر شده و درباره هرچه بهتر برگزار شدن مراسم حج باهم تبادل نظر می کنند.




نظرات کاربران