آغاز بزرگترین پویش غبارروبی مساجد در مصر آغاز بزرگترین پویش غبارروبی مساجد در مصر آغاز بزرگترین پویش غبارروبی مساجد در مصر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز بزرگترین پویش غبارروبی مساجد در مصر آغاز بزرگترین پویش غبارروبی مساجد در مصر آغاز بزرگترین پویش غبارروبی مساجد در مصر آغاز بزرگترین پویش غبارروبی مساجد در مصر آغاز بزرگترین پویش غبارروبی مساجد در مصر

آغاز بزرگترین پویش غبارروبی مساجد در مصر

وزارت اوقاف مصر از آغاز بزرگترین پویش غبارروبی از مساجد سراسر این کشور در آستانه ماه مبارک رمضان زودتر از موعد هر سال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از المصری الیوم،  وزارت اوقاف مصر از روز دوشنبه(۲۴ بهمن ماه) بزرگترین پویش غبارروبی از مساجد را به مناسبت ماه مهمانی خدا زودتر از هر سال آغاز کرد.


محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر طی حکمی از نهادهای ذیربط با امور مساجد در همه استان‌های این کشور خواسته است آئین پاکیزه‌سازی و غبارروبی از هزاران مسجد و اماکن عبادی مسلمانان را آغاز کنند.


هشام عبدالعزیز علی، رئیس اداره دینی وزارت اوقاف مصر گفت: در راستای این پویش بزرگ روز دوشنبه هیئتی به ریاست  خالد صلاح الدین، رئیس اداره اوقاف قاهره و به همراه تعدادی از ائمه جماعات از آئین غبارروبی در مسجد السیده نفیسه قاهره بازدید کردند.


عبدالعزیز در این مراسم تأکید کرد: مساجد باید نماد زیبایی و پاکیزگی باشند و اقدام برای نظافت و پاکیزه نگه داشتن آنها راه صحابه و پیروان است، رفتاری که فقط برای صالحان شناخته می‌شود، افتخاری که مؤمنان را زینت می‌دهد و سنتی که مسلمانان به آن شناخته می‌شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران