برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سراسر کشور برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سراسر کشور برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سراسر کشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سراسر کشور برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سراسر کشور برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سراسر کشور برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سراسر کشور برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سراسر کشور

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سراسر کشور

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم و‌ مسئولان برگزار شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سراسر کشور با حضور مردم و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.


دراین مراسم هموطنان روزه دار در تهران و بیش یک هزار شهر و روستای کشورمان به طور همزمان فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند و جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.



در تهران راهپیمایان از مسیرهای ده‌گانه خود را به دانشگاه تهران رساندند و سخنران این مراسم محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بود.


بیش از ۴۰۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را پوشش خبری و رسانه‌ای دادند. از این تعداد، بیش از ۱۵۰ عامل رسانه‌های خارجی به پوشش خبری این مراسم در سراسر کشور پرداختند.



در مراسم روز قدس امسال علاوه بر حضور مردم مومن و روزه‌دار، جمعی از پیروان ادیان الهی (کلیمیان، ارامنه، آشوری‌ها و زرتشتیان) نیز به همراه رهبران دینی خود در راهپیمایی حضور داشتند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران