حضور پرشور فلسطینیان در احیای شب ۲۷ رمضان مسجد الاقصی حضور پرشور فلسطینیان در احیای شب ۲۷ رمضان مسجد الاقصی حضور پرشور فلسطینیان در احیای شب ۲۷ رمضان مسجد الاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور پرشور فلسطینیان در احیای شب ۲۷ رمضان مسجد الاقصی حضور پرشور فلسطینیان در احیای شب ۲۷ رمضان مسجد الاقصی حضور پرشور فلسطینیان در احیای شب ۲۷ رمضان مسجد الاقصی حضور پرشور فلسطینیان در احیای شب ۲۷ رمضان مسجد الاقصی حضور پرشور فلسطینیان در احیای شب ۲۷ رمضان مسجد الاقصی

حضور پرشور فلسطینیان در احیای شب ۲۷ رمضان مسجد الاقصی

سازمان اوقاف فلسطین اعلام کرد که ۲۸۰ هزار فلسطینی شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی به شب زنده داری و نیایش با خداوند پرداختند.

به گزارش فلسطین الیوم، سازمان اوقاف اسلامی در قدس اعلام کرد که ده‌ها هزار فلسطینی شامگاه دوشنبه با عزیمت به سوی صحن‌های مسجد الاقصی شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان را [بسیاری از اهل سنت، شب بیست و هفتم را شب قدر دانسته و روایاتی را در این مورد نقل می‌کنند] احیا کردند.


این سازمان گفت که ۲۸۰ هزار فلسطینی نمازهای عشاء و تراویح را در مسجد الاقصی اقامه کردند و سپس با شب زنده‌داری تا سحر در آنجا اعتکاف کرده و به نیایش با پروردگار مشغول شدند.



صحن‌های مسجد الاقصی مملو از نمازگزارانی بود که با وجود محدودیت‌های اعمالی شدید رژیم صهیونیستی، خود را از کرانه باختری، قدس اشغالی و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ به قبله نخست مسلمانان رساندند.


نظامیان اشغالگر از روز گذشته با استقرار گسترده در بیت المقدس چندین پست ایست و بازرسی تشکیل داده و با این حال مانع ورود خیلی از نمازگزاران به مسجد الاقصی شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران