آغاز اعزام زائران حج تمتع چهارمحال‌ و بختیاری از ۱۱ خرداد آغاز اعزام زائران حج تمتع چهارمحال‌ و بختیاری از ۱۱ خرداد آغاز اعزام زائران حج تمتع چهارمحال‌ و بختیاری از ۱۱ خرداد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز اعزام زائران حج تمتع چهارمحال‌ و بختیاری از ۱۱ خرداد آغاز اعزام زائران حج تمتع چهارمحال‌ و بختیاری از ۱۱ خرداد آغاز اعزام زائران حج تمتع چهارمحال‌ و بختیاری از ۱۱ خرداد آغاز اعزام زائران حج تمتع چهارمحال‌ و بختیاری از ۱۱ خرداد آغاز اعزام زائران حج تمتع چهارمحال‌ و بختیاری از ۱۱ خرداد

آغاز اعزام زائران حج تمتع چهارمحال‌ و بختیاری از ۱۱ خرداد

مدیر حج و زیارت چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به اینکه امسال در مجموع ۴۰۰ زائر حج تمتع و عوامل اجرایی از این استان عازم سرزمین وحی می‌شوند، گفت: آغاز اعزام کاروان های مدینه قبل استان از ۱۱ خردادماه خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، یوسف آقابزرگی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه امسال ۳۶۰ زائر حج تمتع از چهارمحال‌وبختیاری عازم سرزمین وحی می‌شوند، اظهار کرد: این زائران در قالب سه کاروان شامل دو کاروان ۱۳۵ و ۹۰ نفره مدینه قبل و یک کاروان ۱۳۵ نفره مدینه بعد ساماندهی شده‌اند، همچنین ۱۰ عامل اجرایی این سه کاروان را همراهی می‌کنند؛ ۳۰ نفر نیز از استان جهت خدمات‌دهی به زوار کل کشور به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.


وی ادامه داد: دو کاروان مدینه قبل از ۱۱ خردادماه از فرودگاه اصفهان و کاروان مدینه بعد نیز در روز ۱۷ خردادماه اعزام خواهند شد که بر طبق برنامه‌ریزی‌ها، این سفر معنوی برای زائران استان بین ۳۰ الی ۴۰ روز انجام می‌شود.


آقابزرگی تأکید کرد: زائران حج تمتع چهارمحال‌وبختیاری از دو شهرستان بروجن و شهرکرد شامل یک کاروان از بروجن و دو کاروان از شهرکرد اعزام می‌شوند.


وی تصریح کرد: تمامی آموزش‌ها از قبیل نکات اجرایی، امنیتی، بهداشتی و اجرای احکام و مناسک حج به زائران مدینه قبل طی ۱۰ جلسه و زائرین مدینه بعد طی ۱۲ جلسه  ارائه شده است.


مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با تأکید بر واکسیناسیون زائران، گفت: تزریق دو دز واکسن کرونا ضروری بوده و زائرانی که پیش از این واکسن دریافت کرده‌اند نیز برای حضور در حج تمتع، مجدداً  واکسن سینوفارم دریافت کردند؛ همچنین زوار واکسن مننژیت را نیز تزریق کردند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران