ادعای معاریو درباره برقراری خط پرواز مستقیم تل‌آویو-مکه ادعای معاریو درباره برقراری خط پرواز مستقیم تل‌آویو-مکه ادعای معاریو درباره برقراری خط پرواز مستقیم تل‌آویو-مکه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ادعای معاریو درباره برقراری خط پرواز مستقیم تل‌آویو-مکه ادعای معاریو درباره برقراری خط پرواز مستقیم تل‌آویو-مکه ادعای معاریو درباره برقراری خط پرواز مستقیم تل‌آویو-مکه ادعای معاریو درباره برقراری خط پرواز مستقیم تل‌آویو-مکه ادعای معاریو درباره برقراری خط پرواز مستقیم تل‌آویو-مکه

ادعای معاریو درباره برقراری خط پرواز مستقیم تل‌آویو-مکه

یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد که مقامات رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی درباره پروازهای مستقیم از تل‌آویو به مکه در جریان موسم حج به توافق رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از خبرگزاری مهر، روزنامه عبری معاریو در گزارشی مدعی شد که مقامات عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درباره برقراری خط پرواز مستقیم تل‌آویو به مکه در جریان موسم حج به توافق رسیده‌اند.


براین اساس، قرار است که این پروازها فقط به انتقال حجاج (مسلمانان) از اراضی اشغالی به عربستان سعودی اختصاص داشته باشد.


روزنامه معاریو این توافق را رخدادی مناسب در راستای قوت گرفتن روند عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‎‌آویو ارزیابی کرده است.


بنابر اعلام این روزنامه عبری، مذاکرات در این زمینه از چند هفته پیش آغاز شده بود اما در نهایت اخیرا توافقات لازم در این زمینه بدست آمد.


بر مبنای این توافق، قرار است پروازهای مستقیم از فرودگاه بن‌گوریون و یا رامون در اراضی اشغالی به مقصد مکه مکرمه به صورت مستقیم انجام شود.


ادعای این روزنامه صهیونیستی درباره تقویت روند عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و ریاض در شرایطی مطرح شده است که مقامات سعودی بارها اعلام کرده‌اند که پیش از برقراری روابط دیپلماتیک میان عربستان و اسرائیل، فلسطینی‌ها باید به حقوق خود در زمینه داشتن کشور مستقل برسند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران