نشست هم‌اندیشی راویان عتبات عالیات در قم برگزار شد. نشست هم‌اندیشی راویان عتبات عالیات در قم برگزار شد. نشست هم‌اندیشی راویان عتبات عالیات در قم برگزار شد. بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست هم‌اندیشی راویان عتبات عالیات در قم برگزار شد. نشست هم‌اندیشی راویان عتبات عالیات در قم برگزار شد. نشست هم‌اندیشی راویان عتبات عالیات در قم برگزار شد. نشست هم‌اندیشی راویان عتبات عالیات در قم برگزار شد. نشست هم‌اندیشی راویان عتبات عالیات در قم برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی راویان عتبات عالیات در قم برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی راویان اعتاب مقدسه در عراق و سوریه در سالن بعثه مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی راویان اعتاب مقدسه در عراق و سوریه، روز دوشنبه (اول خرداد) در محل بعثه مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.
در این کارگاه یک روزه که با حضور حجت اسلام والسملمین محمد علی اخویان مدیر امور آموزشی و فرهنگی بعثه برگزار شد، تعدادی از راویان اعزامی به اعتاب مقدسه در عراق و سوریه به بیان تجارب، نکات، ملاحظات و دغدغه‌های کاری و اجرایی پرداختند.
بر پایه این گزارش ، در ادامه حجت الاسلام مجتبی نجفی روحانی به توضیح نرم‌افزارهای تخصصی در حوزه روایتگری و تولید محتوا پرداخت و سپس حجت الاسلام عمار ابوطالبی از راویان سرزمین وحی، توضیحاتی را در خصوص وظایف علمی و تخصصی راویان بیان کرد.
در پایان این نشست، حجت الاسلام والمسلمین اخویان، لزوم اهتمام راویان به امر روایتگری را یادآور شد و از آنان خواست با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و برگزاری جلسات مستمر جهت ارتقای کیفی برنامه‌های روایتگری تلاش کنند.


قرار است در صورت راه اندازی سفر عمره ، از راویان اعتاب مقدسه که از توانایی های علمی و تخصصی لازم برخوردار باشند در اعزام کاروان ها به سرزمین وحی استفاده شود.




نظرات کاربران