تقدیر از زوجهای جوان کاروان های زیارتی عتبات تقدیر از زوجهای جوان کاروان های زیارتی عتبات تقدیر از زوجهای جوان کاروان های زیارتی عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر از زوجهای جوان کاروان های زیارتی عتبات تقدیر از زوجهای جوان کاروان های زیارتی عتبات تقدیر از زوجهای جوان کاروان های زیارتی عتبات تقدیر از زوجهای جوان کاروان های زیارتی عتبات تقدیر از زوجهای جوان کاروان های زیارتی عتبات

تقدیر از زوجهای جوان کاروان های زیارتی عتبات

همزمان با دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) ، از زوج های جوانی که در این ایام موفق به زیارت حرم مطهر سیدالشهداء(ع) شده اند، تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) طی مراسمی از زوج های جوان کاروان های زیارتی که در این ایام به زیارت حرم مطهر سیدالشهداء(ع) مشرف شده اند، در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری در عراق تقدیر شد.


از جمله فعالیتهای جدید بعثه مقام معظم رهبری در کربلا تقدیر از زوجهای جوان و ویژه برنامه ای برای جوان هایی است که سر آغاز زندگی مشترک خود را در فضای ملکوتی حریم حرم مطهر ابا عبدالله الحسین (ع) قرار داده اند .


بیان شیوه سبک زندگی ، اهمیت مسئله افزایش جمعیت و سعی در افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد جوانان به نظام اسلامی از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران