کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان می‌شود  کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان می‌شود  کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
 کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان می‌شود  کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان می‌شود  کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان می‌شود  کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان می‌شود  کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان می‌شود

کاروان ویژه جانبازان ۲۱ خرداد راهی عربستان می‌شود

کاروان ویژه جانبازان سرافراز کشورمان ۲۱ خرداد راهی عربستان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از فارس، امسال 87 هزار و 550 نفر از ایران به حج تمتع مشرف می‌شوند که 4 هزار و 350 نفر از این تعداد را خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان تشکیل می‌دهند.


بر اساس این گزارش، 2 هزار و 700 نفر از این افراد در حج تمتع سال 99 ثبت‌نام کرده و قرار بود در آن سال به سرزمین وحی مشرف شوند که به دلیل شیوع کرونا و نپذیرفتن زائر خارجی از سوی عربستان، هیچ زائر ایرانی به خانه خدا اعزام نشد. به همین دلیل،  یک هزار و 900 نفر از آنها سال گذشته حاجی شدند و باقی این افراد در اولویت نخست تشرف به حج تمتع 1402 قرار گرفتند.


بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، کاروان جانبازان سرافراز حج تمتع سال جاری نیز 21 خرداد در قالب کاروان مدینه دوم، عازم سرزمین وحی می‌شوند.


29 نفر از اعضای کاروان جانبازان حج، افراد دارای شرایط خاص هستند. این افراد همراه همسر و یک مددکار راهی عربستان خواهند شد.


کاروان ویژه جانبازان هر ساله پیش از سایر کاروان‌ها طی مراسمی به طواف خانه خدا می‌پردازند و 30 روز در عربستان حضور خواهند داشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران