حضور نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل در مکه مکرمه حضور نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل در مکه مکرمه حضور نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل در مکه مکرمه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل در مکه مکرمه حضور نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل در مکه مکرمه حضور نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل در مکه مکرمه حضور نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل در مکه مکرمه حضور نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل در مکه مکرمه

حضور نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل در مکه مکرمه

نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل در میان استقبال گرم دست اندرکاران حج و زیارت وارد مکه مکرمه شدند و روند اعزام ها ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل که سوم خرداد کشورمان را به مقصد مدینه منوره ترک کرده بودند، شامگاه گذشته(دوشنبه 8 خرداد) در میقات شجره احرام بستند و  سپس راهی مکه مکرمه شدند و در هتل روایه مورد استقبال قرار گرفتند؛ این گروه از زائران اعمال عمره تمتع را قبل از اعمال حج تمتع انجام دادند.


این گروه از زائران در قالب ۱۴ کاروان به وسیله حمل و نقل برون شهری که از سوی سازمان حج وزیارت تدارک دیده شده، به سوی مکه مکرمه رهسپار شدند.


جمعیت نخستین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل حدود دو هزارنفر بود و امروز سه شنبه نیز بخش دیگری از زائران مدینه قبل در قالب ۱۴ کاروان و حدود دو هزار نفر جمعیت ، بعد از احرام بستن در مسجد شجره راهی مکه می‌شوند.


زائران ایرانی مدینه قبل پس از ۵روز حضور در مدینه النبی (ص) عازم مکه مکرمه می شوند تا به اعمال و مناسک بپردازند. زائران مدینه بعد نیز پس از حضور در مکه مکرمه و انجام اعمال مناسک حج تمتع، به مدینه منوره مشرف می شوند .


نخستین گروه زائران مدینه بعد نیز از ۱۳ خردادماه عازم سرزمین وحی می شوند که مقصد این گروه از زائران فرودگاه جده می باشد .




نظرات کاربران