حضور زائران مسلمان کشورهای مختلف در مسجدالنبی و قبرستان بقیع+عکس حضور زائران مسلمان کشورهای مختلف در مسجدالنبی و قبرستان بقیع+عکس حضور زائران مسلمان کشورهای مختلف در مسجدالنبی و قبرستان بقیع+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور زائران مسلمان کشورهای مختلف در مسجدالنبی و قبرستان بقیع+عکس حضور زائران مسلمان کشورهای مختلف در مسجدالنبی و قبرستان بقیع+عکس حضور زائران مسلمان کشورهای مختلف در مسجدالنبی و قبرستان بقیع+عکس حضور زائران مسلمان کشورهای مختلف در مسجدالنبی و قبرستان بقیع+عکس حضور زائران مسلمان کشورهای مختلف در مسجدالنبی و قبرستان بقیع+عکس

حضور زائران مسلمان کشورهای مختلف در مسجدالنبی و قبرستان بقیع+عکس

زائران مسلمان از کشورهای مختلف حضور پر تعدادی در مسجدالنبی و جنت البقیع بقیع دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، با نزدیک شدن به انجام اعمال و مناسک حج، زائران کشورهای مختلف هر روز حضور پرتعدادتری در مسجدالنبی و قبرستان بقیع دارند. 



 


علاوه بر زائران ایرانی که ساعاتی از روز را در این دو مکان مقدس سپری می کنند، بسیاری از زائران کشورهای مختلف دنیا نیز زیارت جنت البقیع و بارگاه پیامبر گرامی اسلام را در اولویت قرار می دهند.



زائرانی از کشورهای بنگلادش، پاکستان، نیجریه، چین، هند و ... با ظاهری متفاوت در مسجدالنبی و قبرستان بقیع حضور می یابند. 





هر چند برخی زائران به صورت انفرادی و یا در گروه های کوچک به حج آمده اند اما برخی کشورها نیز با کاروان هایی پرتعداد حضور دارند. برای کاروان ها مدیر و راهنما در نظر گرفته شده است که قبل از ورود به مسجدالنبی و قبرستان بقیع توضیحات لازم را به زائران ارائه می دهند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران