ارائه خدمات درمانی به بیش از هفت هزار زائر حرم نبوی ارائه خدمات درمانی به بیش از هفت هزار زائر حرم نبوی ارائه خدمات درمانی به بیش از هفت هزار زائر حرم نبوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارائه خدمات درمانی به بیش از هفت هزار زائر حرم نبوی ارائه خدمات درمانی به بیش از هفت هزار زائر حرم نبوی ارائه خدمات درمانی به بیش از هفت هزار زائر حرم نبوی ارائه خدمات درمانی به بیش از هفت هزار زائر حرم نبوی ارائه خدمات درمانی به بیش از هفت هزار زائر حرم نبوی

ارائه خدمات درمانی به بیش از هفت هزار زائر حرم نبوی

بیش از هفت هزار زائر از ملیت های مختلف در مراکز بهداشتی و درمانی در مدینه منوره خدمات درمانی دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، روزنامه الریاض عربستان سعودی امروز یکشنبه( 14 خرداد) نوشت: این تعداد زائر از ابتدای ماه ذی القعده در چارچوب بخشی از خدماتی که به میهمانان حرم نبوی و بیت الله الحرام ارائه می‌شود، خدمات درمانی دریافت کرده اند. 


 


بر اساس این گزارش، ۶ هزار و ۲۱۶ زائر در مراکز بهداشتی درمانی اطراف مسجدالنبی و منطقه مرکزی مدینه منوره و یک هزار و ۲ زائر نیز در اورژانس بیمارستان‌های شهر مدینه این خدمات درمانی را دریافت کردند. 


 


الریاض اضافه کرد: در این مدت یک عمل قلب باز برای یک زائر خارجی انجام شده و ۱۰ زائر از ملیت‌های مختلف نیز به انجام عمل قلب نیاز داشتند که برای ۶ نفر از آن‌ها این عمل انجام شده است. 


 


بر این اساس ۱۰ عمل جراحی دیگر و ۶ جلسه دیالیز برای زائران خارجی که همه آن‌ها با هماهنگی هلال احمر عربستان به مراکز درمانی منتقل شده اند، انجام شده است.


 


به نوشته این روزنامه، خدمات پزشکی بر اساس بالاترین استانداردهای کیفی و به صورت شبانه روزی یکی از برجسته‌ترین خدماتی است که دولت عربستان به دنبال ارائه آن به زائران مسجد النبی و بیت الله الحرام در ایام حج است.


 


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران