روزی حلال و قناعت شاه کلید زندگی مطلوب+ فیلم روزی حلال و قناعت شاه کلید زندگی مطلوب+ فیلم روزی حلال و قناعت شاه کلید زندگی مطلوب+ فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روزی حلال و قناعت شاه کلید زندگی مطلوب+ فیلم روزی حلال و قناعت شاه کلید زندگی مطلوب+ فیلم روزی حلال و قناعت شاه کلید زندگی مطلوب+ فیلم روزی حلال و قناعت شاه کلید زندگی مطلوب+ فیلم روزی حلال و قناعت شاه کلید زندگی مطلوب+ فیلم

روزی حلال و قناعت شاه کلید زندگی مطلوب+ فیلم

در برنامه ویژه زوج های جوان زائر حرم امام حسین(ع) حجت الاسلام مدرسی از روزی حلال و قناعت بعنوان شاه کلید زندگی مطلوب نام برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، برنامه ویژه زوج های جوان با عنوان " مطلع عشق" پنج شنبه (2 فروردین) با حضور بیش از 80 زوج در محل نمازخانه هتل کربلا الدولی برگزار شد.


در این برنامه پس از قرائت قرآن، حجت الاسلام غزالی موضوعاتی همچون شیوه حفظ نشاط و آرامش در زندگی و تفسیر تعبیر قرآنی لباس هم بودن و... را در قالب یک اجرای شاد و دو سویه ارائه کرد و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مدرسی سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا به توصیف زندگی مطلوب از دیدگاه اسلام پرداخت و شاه کلید آن را روزی حلال و قناعت دانست. 
گفتنی است در پایان این برنامه به حاضرین  هدایای ارزشمند معنوی اهدا شد.



 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران