ردیابی کودکان با مچ بند در مسجدالحرام ردیابی کودکان با مچ بند در مسجدالحرام ردیابی کودکان با مچ بند در مسجدالحرام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ردیابی کودکان با مچ بند در مسجدالحرام ردیابی کودکان با مچ بند در مسجدالحرام ردیابی کودکان با مچ بند در مسجدالحرام ردیابی کودکان با مچ بند در مسجدالحرام ردیابی کودکان با مچ بند در مسجدالحرام

ردیابی کودکان با مچ بند در مسجدالحرام

اداره کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی در اقدامی جدید مچ بندهایی را برای کودکان در نظر گرفته است تا در صورت گم شدن راحت پیدا شوند.

به گزارش خبرگزاری ها، اداره کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی مچ بندهای کودکانه در ورودی های اصلی مسجد الحرام مکه باب ملک عبدالعزیز، باب ملک فهد و پل اجیاد در نظر گرفته است.


هدف از این اقدام تسهیل روند جستجوی کودکان در صورت مفقود شدن آنها و ایجاد آسایش و امنیت برای خانواده های آنها در هنگام انجام مراسم است.


استفاده از مچ بند برای کودک در حین انجام عمره یا نماز، با ارائه اطلاعات تماس، یافتن آنها را سریعتر و مؤثرتر می کند و به این ترتیب، کارکنان مسجد الحرام می توانند سریعتر کودک را به خانواده شان بازگردانند.


این اقدام با انجام اعمال عبادی و کسب بهترین تجربه دینی، آسایش و امنیت را برای فرزندان آنها فراهم می کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران