دیدار نوروزی مسئولان حوزه حج و زیارت با کارکنان/ تاکید براهتمام ویژه به شعار سال برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران دیدار نوروزی مسئولان حوزه حج و زیارت با کارکنان/ تاکید براهتمام ویژه به شعار سال برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران دیدار نوروزی مسئولان حوزه حج و زیارت با کارکنان/ تاکید براهتمام ویژه به شعار سال برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نوروزی مسئولان حوزه حج و زیارت با کارکنان/ تاکید براهتمام ویژه به شعار سال برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران دیدار نوروزی مسئولان حوزه حج و زیارت با کارکنان/ تاکید براهتمام ویژه به شعار سال برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران دیدار نوروزی مسئولان حوزه حج و زیارت با کارکنان/ تاکید براهتمام ویژه به شعار سال برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران دیدار نوروزی مسئولان حوزه حج و زیارت با کارکنان/ تاکید براهتمام ویژه به شعار سال برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران دیدار نوروزی مسئولان حوزه حج و زیارت با کارکنان/ تاکید براهتمام ویژه به شعار سال برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران

دیدار نوروزی مسئولان حوزه حج و زیارت با کارکنان/ تاکید براهتمام ویژه به شعار سال برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران

آیین دیدار نوروزی سرپرست حجاج ایرانی ورئیس سازمان حج و زیارت با کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در ابتدای این مراسم که امروز یکشنبه (5 فروردین) درمحل نمازخانه سازمان حج و زیارت برگزار شد با تبریک قرین شدن بهار رحمت و بهار طبیعت، به تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز اول فروردین پرداخت و آن را نقشه راه چند ساله کشور دانست.


وی درخصوص شعارسال"جهش تولید با مشارکت مردم" گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و سخنرانی ابتدای سال، راهکارهایی را که می بایست سرلوحه امور و فعالیت ها باشد، ارائه کردند .


وی افزود: شعار سال باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد و برای عملیاتی شدن و تحقق آن تلاش کرد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اهمیت و نقش اقتصاد در کشور گفت: راه حل های مسایل اقتصادی می بایست در خود کشور شناسائی و عملیاتی شود. دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها در این حوزه همکاری ندارند بلکه قصدشان ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است و مردم می توانند با دلسوزی و تدبیر در مسیر تحقق پیام مقام معظم رهبری گام بردارند.


حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی مومن و دوست دار کشور و وفادار به نظام هستند؛ گفت: با توجه به تنوع اقلیم و ظرفیت های متنوع کشور و سطح هوش و دانش مردم این مرزو بوم می توان با یاری خدا بر مشکلات اقتصادی فائق آمد.



وی با اشاره به اینکه با توکل به خدا و توجه به توانمندی های داخلی و ظرفیت های موجود و پتانسیل مردمی، گفت: مردم در هشت سال جنگ تحمیلی و انبوه توطئه‌های دیگر در مقابل مشکلات ایستادند و اینبار نیز می توان با بهره گیری از توانایی های داخلی مشکلات را پشت سرگذارد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: همانگونه که مردم در شرایط سخت مانند دوران کرونا درصحنه بودند و به کمک های مومنانه و اقدامات نوآورانه توجه داشتند، اینبار نیز می توان کارهای بزرگی را انجام داد.


حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان اینکه در مجموعه حج و زیارت نیز بایستی اقدامات لازم در جهت تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری صورت گیرد، گفت: همت و تلاش یکی از مهمترین نکات در فرمایشات معظم له بود که می بایست در مجموعه حج و زیارت هم بدین موضوع توجه شود.



وی افزود: تلاش و کار بیشتر، پرهیز از وقت گذرانی بیهوده، نوآوری  سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی، آموزش نیروی انسانی و پرکاری می تواند در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری اثرگذار باشد و زمینه خدمت رسانی مطلوب تر به زائران و ضیوف الرحمان را فراهم آورد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از تمامی کارکنان مجموعه حج و زیارت در کشور خواست تا در ارتباط با تحقق شعار سال در این مجموعه  با هدف ارائه خدمات بهتر با هزینه کمتر به زائران مشارکت نمایند و راهکارهای خود را در این خصوص تا اول خرداد ماه ارائه دهند تا بررسی و بکار گرفته شود.


حجت الاسلام والمسلمین نواب در پایان سخنان خود با انتقاد شدید از استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و سکوت طولانی مجامع جهانی در این خصوص، گفت: این روزها مردم از وضعیت ملت مظلوم فلسطین و شهادت کودکان بی دفاع برای آن که چند روزی صهیونیست ها بیشتر حکومت کنند، آزرده خاطرند.


وی تاکید کرد: بی شک شکست در انتظار رژیم غاصب و کودک کش است که از سوی آمریکای  ظالم، سفاک و جهان خوار حمایت می شود.


آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن و با اشاره به شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم) و تبیین آن از سوی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: ان شاءالله فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حجت الاسلام والمسلمین نواب را سرلوحه اقدامات پیش روی خود قرار می دهیم.



رئیس سازمان حج و زیارت با ابراز امیدواری از اینکه شعار سال و راهبردهای مطرح شده عملیاتی شود، گفت: ما در حوزه فعالیتهای خود به تحقق شعار سال در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه توجه خواهیم داشت.


آقای حسینی تاکید کرد: امیدواریم با عنایت الهی و تلاش های مستمر همه دست اندرکاران و همکاران عزیز بتوانیم عملیات حج 1403 را به بهترین شکل و بهتر از عملیات های گذشته برگزار نماییم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران