در جلسه مدیران هتل‌های زائران ایرانی در مدینه مطرح شد؛

بررسی راهکارهای تقویت همکاری‌ها و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به زائران

در جلسه مدیران ثابت هتل های محل اسکان زائران ایرانی در مدینه منوره که با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه برگزار شد، راهکارهای تقویت همکاری‌ها و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به زائران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، جلسه مدیران ثابت هتل های محل اسکان زائران ایرانی در مدینه منوره بمنظور بررسی و هماهنگی‌ لازم برای ارائه خدمات بهتر به زائران در ایام عمره با حضور حجت الاسلام والمسلمین صرامی فروشانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و آقای نمازی مدیر ستاد حج و زیارت در مدینه برگزار شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین صرامی در این جلسه با تقدیر از زحمات مدیران و عوامل ثابت هتل‌ها تأکید کرد که هدف نهایی این ماموریت، ایجاد تغییرات مثبت در روحیه زائران است و باید تلاش شود تا زائران از حداکثر بهره‌ معنوی در این سرزمین مقدس برخوردار شوند.


وی از مدیران خواست که زمینه و شرایط لازم را فراهم کنند و خاطرنشان کرد که با روی گشاده به زائران خدمات ارائه دهند و تجربه‌ای دلپذیر برای آنان رقم بزنند.


در ادامه این جلسه، مسئول فرهنگی بعثه به تشریح برنامه‌های فرهنگی زائران در ایام حضور در مدینه منوره پرداخت.


وی از حاضران خواست تا برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها، همکاری لازم را با عوامل اجرایی داشته باشند و افزود:  این همکاری می‌تواند به بهبود کیفیت خدمات فرهنگی و ارتقاء تجربه زائران در این سفر معنوی کمک شایانی کند.


مدیر ستاد حج و زیارت در مدینه نیز به حساسیت‌ها در این شهر اشاره کرد و در باره برخی نکات در حوزه اجرا توضیحاتی داد.


آقای نمازی تاکید کرد که برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای زائران، ارتباط و همکاری نزدیک مدیران ثابت هتل‌ها با مجموعه بعثه و ستاد ضروری است.


وی از حاضران خواست به اطلاعیه‌هایی که از سوی این ستاد منتشر می شود عمل و تلاش کنند تا  زائران کشورمان بتوانند در جوی آرام به زیارت بپردازند.


در پایان این جلسه، مدیران ثابت هتل‌ها به بیان مشکلات و چالش‌ها در حوزه‌های مختلف پرداختند.


بر پایه این گزارش، این نشست فرصتی بود تا مسائل و مشکلات شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای لازم برای بهبود شرایط مطرح شود که این امر و  تبادل نظر می‌تواند به تقویت همکاری‌ها و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به زائران کمک کند.