بازدید مسئول دفتر نمایندگی بعثه از هتل محل اسکان زائران؛

بررسی میدانی خدمات‌رسانی به زائران در مکه مکرمه

مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مکه مکرمه، با حضور در هتل ملم با مانع محل اسکان زائران عمره گزار ایرانی، وضعیت خدمات‌رسانی به آنان را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین طباطبایی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، علی اصغری رئیس ستاد عمره مکه و مسئولان حراست و نظارت و بازرسی بعثه به منظور نظارت بر روند خدمات‌رسانی به زائران عمره، از هتل ملم با مانع بازدید کردند.


در این بازدید، مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مکه با حضور در میان زائران، به گفت‌وگو با آنان پرداخت و از نزدیک، مشکلات و نیازهای آنان را جویا شد.


وی در این بازدید، از بخش‌های مختلف هتل، از جمله رستوران و اتاق های محل اسکان بازدید کرد و از نزدیک، کیفیت خدمات ارائه شده به زائران را مورد ارزیابی قرار داد.


مسئولان هتل نیز گزارشی از نحوه فعالیت و خدمات‌رسانی به زائران به این هیات ارائه کردند.


آنان با اشاره به فعالیت کارکنان هتل برای ارائه خدمات مطلوب به زائران، به برخی از چالش‌های موجود و حل مسائل در این زمینه اشاره کردند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی، پس از شنیدن گزارش مسئولان هتل، ضمن قدردانی از تلاش‌های آنان، بر لزوم رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران تأکید کرد.


وی همچنین از مسئولان هتل خواست با تعامل و همکاری بیشتر با یکدیگر ، مشکلات عمره گزاران کشورمان را رفع کنند.


در این بازدید، تعدادی از زائران نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص خدمات ارائه شده در هتل پرداختند. زائران از تلاش‌های مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت قدردانی کردند.