شکایت جمعی از مشترکان ایرانی از "همراه اول"

جمعی از حجاج بیت الله الحرام با ارسال شکوائیهای به دفتر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، خواستار رسیدگی به اجحاف صورت گرفته از سوی شرکت همراه اول نسبت به خود شدند.
زائران مي گويند همراه اول خلف وعده كرده است.
جمعي از حجاج بيت الله الحرام با ارسال شكوائيهاي به دفتر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني، خواستار رسيدگي به اجحاف صورت گرفته از سوي شركت همراه اول نسبت به خود شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، به دنبال شكايت جمعي از مشتركان سيم كارت هاي همراه اول در زمينه هزينه مكالماتشان با ايران يا بالعكس، مشاهده مي شود هزينه هاي كسر شده بسيار بالاتر از مبالغ ذكر شده در آگهي ها و اعلان هاي عمومي و تبليغات اين شركت بوده است.
بنا به اين گزارش برابر شكوائيه اي كه به امضاي جمعي از حجاج مشترك همراه اول رسيده، بهاي مكالمات دريافتي از ايران كه قبلا 350 تومان ذكر شده بود، به مبلغ 600 تومان افزايش يافته و بهاي مكالمه با ايران كه 700 تومان وعده داده شده بود، اكنون 2400 محاسبه و از حساب كاربران كسر مي شود كه متاسفانه حدود 3 برابر بيش از آن چيزي است كه در گذشته و در تبليغات اين شركت رسما اعلام شده بود.
خسارت ديدگان معتقدند، از آنجا كه اين اقدام بدون اطلاع رساني به مشتركان صورت گرفته، حق شكايت و درخواست احقاق حقوق خسارت ديدگان بايد با جديت پيگيري شود و در صورت بروز اشتباه در نوع محاسبه توسط شركت همراه اول، در اسرع وقت بايد مبالغ به حساب هاي آنها واريز شود تا بتوانند در مدت باقي مانده سفر از اين امكانات استفاده كنند.