حضور رئیس سازمان حج در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه

علی لیالی در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه گفت: سفر عمره زائران ایرانی در سال جاری به نحو احسن و در کمال نظم و آرامش برگزار شد به طوری که مسئولان و مقامات عالی رتبه سعودی نیز رضایت خود را از مدیریت مسئولان ایرانی و زائران نسبت به زائران دیگر کشورها ابراز کردند.

در آستانه پایان سفرهای عمره و در آستانه فرا رسیدن ماه ذی الحجه و مراسم عبادی سیاسی حج تمتع رئیس سازمان حج و زیارت رایزنی های خود  با مقامات سعودی را آغاز کرده است .

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه مکرمه ، علی لیالی در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه با اعلام این مطلب تاکید کرد: سفر عمره زائران ایرانی در سال جاری به نحو احسن و در کمال نظم و آرامش برگزار شد به طوری که مسئولان و مقامات عالی رتبه سعودی نیز رضایت خود را از مدیریت مسئولان ایرانی و زائران نسبت به زائران دیگر کشورها ابراز کردند.

لیالی در این جلسه به سوالات متعدد روحانیون در خصوص سفرهای عمره دانشجویی و حج تمتع امسال پاسخ دادند .

گفتنی است "عبدالعزيز بن ماجد بن عبدالعزيز" امير منطقه مدينه منوره ، هفته پیش در  ديدار با سيد "محمد جواد رسولي محلاتي" سفير جمهوري اسلامي کشورمان در عربستان سعودي از نظم و انضباط زايران عمره گزار ايراني در ايام مناسک عمره مفرده تقدير و تشکر کرد و زایران ایرانی جزو بهترین زائران عمره گزار کشورهای اسلام دانست .

امير منطقه مدينه در اين ديدار گسترش همکاري هاي سياسي , اقتصادي , فرهنگي و ديني دو کشور ايران و عربستان سعودي را به نفع جهان اسلام و کل منطقه دانست.
 
عربستان سعودي در عمره امسال ميزبان حدود 400 هزار زاير عمره گزار ايراني و 4 میلیون زائر عمره  گزار از اقصی نقاط جهان است .


| شناسه مطلب: 15877







نظرات کاربران