ورود 68 کاروان از دانشگاهیان سراسر کشور از آغاز اعزام تا امروز به مدینه منوره

نماینده ستاد عمره در مدینه منوره گفت: تا امروز 68 کاروان از اساتید،دانشجویان پسر و متاهیلن دانشجو به مدینه منوره وارد شده اند و با ورود 8 کاروان دیگر از دانشجویان پسر کار اعزام دانشجویان به مدینه منوره به اتمام می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد عمره دانشگاهیان،حسین عطایی نماینده ستاد عمره در مدینه منوره گفت:دیروز کاروانی متشکل از اساتید و روسای دانشگاهها با مدینه منوره وداع کردند و تاکنون موفق به انجام اعمال عمره مفرده شده و از احرام خارج گردیدند.
عطایی گفت:تا امروز 68 کاروان از اساتید،دانشجویان پسر و متاهیلن دانشجو به مدینه منوره وارد شده اند و با ورود 8 کاروان دیگر از دانشجویان پسر کار اعزام دانشجویان به مدینه منوره به اتمام می رسد.
نماینده ستاد در مدینه منوره گفت:دیشب در جلسه شورای فرهنگی که در هتل جوهره العاصمه مدینه منوره برگزار شد در خصوص برگزاری جشن نیمه شعبان در هتل دانشجویان برنامه ریزی شد.
وی افزود:بنابر برنامه ریزی های انجام شده مراسم جشن نیمه شعبان فردا شب با حضور دانشجویان در مدینه منوره برگزار می گردد.سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی است و از دیگر برنامه های آن می توان به مدیحه سرائی و شب زنده داری در این شب  اشاره کرد.
عطایی گفت:گروههای دانشجویی از امروز مشغول آذین بستن هتل جوهره العاصمه برای برگزاری جشن نیمه شعبان می باشند.


| شناسه مطلب: 16077







نظرات کاربران