مراسم باشکوه جشن نیمه شعبان با حضور معتمرین دانشجو در مکه مکرمه

همدانی گفت:به همه دانشجویانی که همنام حضرت مهدی(ع)باشند هدایایی به رسم یادبود تقدیم می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد عمره دانشگاهیان، رضا همدانی نماینده ستاد عمره در مکه مکرمه گفت: صبح امروز با حضور حجج اسلام فقیهی رئیس ستاد عمره، نواب رئیس بعثه در مکه مکرمه، امراللهی رابط امور روحانیون دانشجویی، پلاسچی نماینده مدیران و همدانی نماینده ستاد در محل  بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه برگزار شد.

همدانی گفت:در این جلسه که به منظور برنامه ریزی جهت جشن نیمه شعبان تشکیل شده بود حجت الاسلام والمسلمین فقیهی ضمن ارائه موارد کلی عمره دانشجویی از زحمات بعثه مکه مکرمه تقدیر و تشکر کرد.هم چنین  در جلسه ای دیگر که صبح امروز با حضور مسئولین ستاد عمره و ستاد عملیات عمره در مکه مکرمه برگزار شد از همکاری و مساعدت های این ستاد تقدیر و تشکر شد.

نماینده ستاد عمره در مکه مکرمه گفت:طبق برنامه ریزی های انجام شده مراسم باشکوه نیمه شعبان و تولد حضرت مهدی(ع) با حضور دانشجویان،اساتید و متاهیلن دانشجو روز سه شنبه در هتل کریستالات الاصیل محل استقرار دانشجویان برگزار خواهد شد و به همه دانشجویانی که همنام حضرت مهدی(ع) باشند هدایایی به رسم یادبود تقدیم می گردد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بیات خواهند بود و مدیحه سرایی و اجرای تواشیح توسط گروه جانبازان قمر بنی هاشم(ع) از دیگر برنامه های این روز است.

همدانی گفت:عصر امروز دومین جلسه فرهنگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد عمره و تمام مدیران و روحانیون کاروان های دانشجویی در هتل کریستالات الاصیل مکه مکرمه برگزار خواهد شد.


| شناسه مطلب: 16085







نظرات کاربران