لزوم آگاهی مردم از پشتوانه فعالیت های فرهنگی آستان قدس رضوی
اولین جلسه روابط عمومی های شرکت ها و موسسات صنعتی موسسه سازمان اقتصادی رضوی در محل این سازمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه سازمان اقتصادی رضوی گفت: این جلسات با هدف آشنایی هر چه بیشتر مسئولین روابط عمومی ها با نحوه انعکاس فعالیت ها وعملکرد شرکت های وابسته و همچنین تعامل موسسات زیر مجموعه سازمان اقتصادی رضوی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور کارشناسان رسانه ای و روابط عمومی آستان قدس رضوی برگزار شد بر لزوم بهره مندی از ابزار رسانه به عنوان حرف اول در انعکاس عملکرد ها تاکید و بر نقش روابط عمومی ها بهعنوان عوامل موثر در بالا بردن سطح شناخت و آگاهی مخاطبان از مجموعه فعالیت های اقتصادی آستان قدس رضوی تأكيد شد .
گفتني است سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی مشتمل بر 44 شرکت در عرصه های صنعت،کشاورزی ، عمران و... است که درآمد حاصل از فعالیتهای اقتصادی پشتوانه ای جهت فعالیت های فرهنگی و خدمات دهی به زائران امام رضا(ع) محسوب می شود.