مشکل زائر کارت ها حل شد

عبدالله نصیری مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت : مشکل عمل نکردن سیستم زائر کارت بانک ملت در مکه مکرمه حل شد .
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، عبدالله نصيري مديركل روابط عمومي سازمان حج و زيارت در گفت و گو با برنا گفت : با مستقر شدن نيروهاي بانک ملت در مکه مکرمه مشکلات زايران خانه خدا در خصوص زائر بانک حل شد .
در چند روز گذشته برخي از زائران خانه خدا به بروز اشكال و عمل نكردن سيستم زائر كارت بانك ملت در مكه مكرمه و مدينه منوره معترض بودند.
طرح زائر كارت به مدت يک ماه است که اجرايي شده و در اين زمان 140نفر از دارندگان اين كارتها به سفر معنوي عمره مفرده اعزام شدهاند و با استفاده از زائر كارتهاي خود 170هزار ريال سعودي از خود پردازهاي منصوب در مكه و مدينه، وجه نقد دريافت كرده اند.
همچنین عبدالله نصيري در مورد اعزام زوج های جوان گفت :هر ساله 15 هزار نفر زندگي مشترک خود را با سفر معنوي به خانه خدا آغاز مي کنند .
نصيري افزود: سازمان حج و زيارت هرساله براي 7 هزار 500 زوج جوان در سراسر کشور امکان سفر عمره را فراهم مي کند .
وي ادامه داد: اين تعداد زوج جوان از سراسر کشور که در ابتداي زندگي مشترک اند ، داراي سهميه ويژه براي سفر عمره هستند .
نصيري خاطرنشان کرد: سازمان امکان تخصيص ظرفيت بيشتري را به زوج هاي جوان در حال حاضر ندارد .