تأثیرگذاری مهم رسانه ملی در اشتیاق مردم به حج

بیش از 70% پاسخگویان یک نظر سنجی نقش رسانه ملی در اشتیاق مردم به حج تمتع و عمره مفرده را خیلی زیاد و زیاد ارزیابی کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج  به نقل از روابط عمومي امور حج و زيارت صدا وسيما، گروسي با بيان اين مطلب افزود: امروزه رسانه ملي به عنوان جامع ترين و كامل ترين رسانه ديني و ارزشي سراسر عالم فعاليت كرده و در مقايسه با ساير رسانه هاي مشابه از موقعيت ممتازي برخوردار است .
وي افزود: در همين خصوص طبق يافته هاي يك نظر سنجي سراسري كه اخيراً توسط مركز تحقيقات صدا و سيما در سه جامعه آماري متفاوت انجام پذيرفته است، بيش از 70% پاسخگويان نقش رسانه ملي در اشتياق مردم به حج تمتع و عمره مفرده را خيلي زياد و زياد ارزيابي كرده اند.
گروسي گفت:نظر به وجود ظرفيت گسترده، در سال جاري تهيه و توليد برنامه‌هاي حج و زيارت به سوي برنامه هاي زيارتي و فرهنگ سازي ناب در اين زمينه خواهد بود و در همين خصوص از عموم صاحبان فكر و انديشه دعوت مي‌شود سوژه‌ها و ايده‌هاي خود را به روابط عمومي حج و زيارت صدا و سيما و يا از طريق ايميل به سايت لبيك (WWW.LABBAIK.IR ) ارسال كنند.


| شناسه مطلب: 23251