توصیه هایی که باید جدی گرفت (1) توصیه ها برای مدت حضور در هواپیما

در قالب های مختلف توصیه هایی برای سهولت در امور به حجاج محترم ارایه شده است . درمجموعه توصیه هایی که روی خط قرار می دهیم با هم مروری سریع بر این سفارش ها داریم.

اگر چه در قالب جزوات تهيه شده و فيلم هاي كوتاه توصيه هاي لازم به زائران ارايه شده است تا در طول سفر به اين توصيه ها عمل و به تذكرات توجه كنند ، اما مفيد ديديم كه با عنايت به دسترسي شماري از زائران به اينترنت از اين طريق نيز اين توصيه ها را مرور كنيم ، اميد كه مفيد واقع شده و همه ي زائران در كمال آرامش و سلامت جسم ، حجي انشاالله مقبول و سعي اي مشكور داشته باشند.

با توجه به اينكه قرار است شركت هاي هواپيمايي شماره صندلي تان را مشخص كنند ، لذا در سوار شدن به هواپيما شتاب نداشته باشيد. نظم و انضباط را رعايت كرده و براي ديگران ايجاد زحمت نكنيد.

 با آرامش در جاي خود بنشينيد ، از تردد در راهروهاي هواپيما خودداري كنيد و چنانچه نيازي در طول سفر داريد از مهماندار كمك بخواهيد .

 در داخل هواپيما فقط يك كيف دستي حاوي لوازم ضروري را همراه داشته باشيد و براي همراهي وسايل بيشتر اصرار نكنيد . روي همه وسايل خود مشخصات كاروان و تلفن تماس را يادداشت كنيد.

 اگر زائر مدينه بعد هستيد حتما لباس احرام خود را در ساك بزرگ قرارندهيد.

 در پياده شدن از هواپيما  به هيچ وجه عجله نكنيد .

  هواي فرودگاه هاي عربستان ( مدينه وجده ) با فرودگاه هاي ايران بسيار متفاوت است . خود را براي مواجه با هواي گرمتر و احتمالا شرجي آماده كنيد.


| شناسه مطلب: 26380







نظرات کاربران