باید خود و زائر را به لحاظ زمان مدیریت کنیم باید خود و زائر را به لحاظ زمان مدیریت کنیم باید خود و زائر را به لحاظ زمان مدیریت کنیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
باید خود و زائر را به لحاظ زمان مدیریت کنیم باید خود و زائر را به لحاظ زمان مدیریت کنیم باید خود و زائر را به لحاظ زمان مدیریت کنیم باید خود و زائر را به لحاظ زمان مدیریت کنیم باید خود و زائر را به لحاظ زمان مدیریت کنیم

باید خود و زائر را به لحاظ زمان مدیریت کنیم

جانشین نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق از ضرورت مدیریت زمان در امر هدایت فرهنگی و معنوی زائران سخن گفت

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، جانشين نمايندهنمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق مديريت زمان را بهترين راهكار براي استفاده شايسته از زمان معرفي كرد و افزود:روحاني و مداح بايد در اين سفر معنوي بهترين استفاده را از اوقات خود و زائر كند.
حجت الاسلام جاوري كه9 آبان ماه در جمع روحانيون و مداحان و در بعثه مقام معظم رهبري سخن مي گفت با تاكيد بر اين نكته كه بايد در موضوع وقت خود و زائر دقت بسياري داشته باشيم تصريح كرد:بر اساس آموزه هاي ديني در روز قيامت از ما در ارتباط با نحوه گذراندن اوقات عمرمان سوال خواهد شد.
وي ضمن بيان رواياتي متعدد از امير مومنان علي(ع) با محوريت وقت و زمان در تشريح مديريت زمان به ارائه راهكارهايي كاربردي پرداخت و برنامه ريزي را از اصول اوليه استفاده مطلوب از وقت برشمرد و افزود:در اين سفر غير از خودمان بايد زائرمان را هم به لحاظ زمان مديريت كنيم.
جانشين نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با برجسته كردن اين موضوع كه زائر با عزيمت به كربلا به بهترين نقطه زمين سفر كرده است در تشريح مديريت وقت ايشان گفت:از آقا سيدالشهدا استمداد بطلبيم توان بدهند كه بتوانيم به زائران فايده مطلوب را برسانيم.
حجت الاسلام جاوري موضوع فرهنگي را مهم ترين نياز زائران عنوان كرد و با استعانت از حديثي نبوي تاكيد كرد:ما بايستي مثل طبيبي كه خودش دنبال ديگران مي رود به دنبال زائرمان باشيم و به ايشان مدد برسانيم.
وي تصريح كرد:با توجه به عزيمت ساليانه حدود دو ميليون زائر به عتبات كشور عراق ما اگر بتوانيم همن نفرات را به لحاظ فرهنگي بيمه كرده و به جامعه برگردانيم كاري بسيار بزرگ انجام داده ايم.
بنا بر اين گزارش در ابتداي جلسه مهدي پوركوير قاري بين المللي قرآن آياتي از كلام الله مجيد را قرائت كرد و حجت الاسلام جاوري نيز پيشاپيش ولادت حضرت امام علي النقي الهادي(ع) را به حاضران تبريك گفت.حسن ختام جلسه نيز همچون جلسات گذشته تبادل نظر وي و پاسخگويي به سوالات حضار در ارتباط با امور فرهنگي و معنوي زائران بود.
لازم به ذكر است كه جلسات روحانيون و مداحان در بعثه مقام معظم رهبري در كربلا روزهاي شنبه،يكشنبه،سه شنبه و پنج شنبه برگزار مي شود و كليه روحانيون و مداحان اعزامي در قالب كاروان هاي زيارتي كشورمان در اين جلسات شركت مي كنند


| شناسه مطلب: 32633







نظرات کاربران