دعای کمیل در خیمه گاه کربلا زمزمه شد دعای کمیل در خیمه گاه کربلا زمزمه شد دعای کمیل در خیمه گاه کربلا زمزمه شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعای کمیل در خیمه گاه کربلا زمزمه شد دعای کمیل در خیمه گاه کربلا زمزمه شد دعای کمیل در خیمه گاه کربلا زمزمه شد دعای کمیل در خیمه گاه کربلا زمزمه شد دعای کمیل در خیمه گاه کربلا زمزمه شد

دعای کمیل در خیمه گاه کربلا زمزمه شد

در آستانه عیدالاکبر مراسم معنوی دعای کمیل بعثه مقام معظم رهبری در خیمه گاه حسینی برگزار شد

عطر ولايت و امامت در آستانه عيد بزرگ مسلمانان جهان با زمزمه كميل عشاق حسين در هم آميخت و فضاي ملكوتي خيمه گاه حسيني را در كربلاي معلي لبريز از نور فرشتگان كرد.
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات مراسم روح بخش دعاي كميل بعثه مقام معظم رهبري اين پنج شنبه هم در كربلاي معلي برگزار شد تا زائران حرم حسيني ضمن تجديد با مولا و مقتداي خويش بر رهروي از راه اهلبيت و سر نهادن بر آستان ولايت و امامت تاكيد كنند.
بنا بر اين گزارش مراسم در ساعت 7 شب با تلاوت آياتي از كلام الله مجيد توسط قاري بين المللي قرآن حسين پور كوير آغاز شد و سپس حجت الاسلام مهديان در موضوع ولايت و امامت سخنراني كرد.
خطيب مراسم اين هفته دعاي كميل بعثه مقام معظم رهبري در خيمه گاه حسيني ضمن تشريح مسائل مربوط به واقعه غدير رخداد اين مهم را جهت شناخت بشريت از مولاي متقيان معرفي كرد و به بيان حكاياتي جامع از مسائل مرتبط پرداخت.
وي پيروي از اهلبيت(ع) را جهت كسب آرامش در زندگي دنيوي لازم برشمرد در اين باره تاكيد كرد:اگر مردم با ولايت باشند از سرگرداني نجات پيدا مي كنند.
حجت الاسلام مهديان در پايان از فضيلت زيارت اباعبدالله سخن گفت و با مرثيه خواني منبرش را به پايان برد.سپس حجت الاسلام سيدحسن پورموسوي با قرائت اشعاري زيبا اما جانسوز در وصف حضرت ولي عصر(عج) و نيز مسائل اهل خيمه گاه قرائت دعاي كميل را عهده دار شد.
لازم به ذكر است كه دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق برنامه هاي فرهنگي معنوي متنوعي را براي زائران اجرا مي كند كه دعاي كميل خيمه گاه حسيني يكي از آن برنامه هاست.


| شناسه مطلب: 32688







نظرات کاربران