سخنرانی حرم علمدار رمز و راز قبولی عبادات سخنرانی حرم علمدار رمز و راز قبولی عبادات سخنرانی حرم علمدار رمز و راز قبولی عبادات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سخنرانی حرم علمدار رمز و راز قبولی عبادات سخنرانی حرم علمدار رمز و راز قبولی عبادات سخنرانی حرم علمدار رمز و راز قبولی عبادات سخنرانی حرم علمدار رمز و راز قبولی عبادات سخنرانی حرم علمدار رمز و راز قبولی عبادات

سخنرانی حرم علمدار رمز و راز قبولی عبادات

سخران حرم علمدار کربلا در شامگاه دهم آبان91مواردی را مطرح کرد که رمز و راز قبولی عبادات به شمار می آیند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، حضرت امام خميني(ره)در مدت حضورشان در نجف هر شب به مدت 13 سال در حرم مولاي متقيان زيارت جامعه كبيره را به حالت ايستاده قرائت فرموده اند.سخنران مراسم بعثه مقام معظم رهبري در مراسم شامگاهي علمدار كربلا با ذكر اين نكته حاضران و زائران را به مطالعه عميق اين ميراث ماندگار و يادگار گرانبهاي امام هادي(ع)دعوت كرد .
حجت الاسلام سيدحسن پورموسوي همچون مجالس گذشته آغاز سخنان خود را به نجوا با حضرت ولي عصر(عج)اختصاص داد و در ادامه با محور قراردادن موضوع ولايت ائمه بالاخص ولايت اميرالمومنين علي عليه السلام سخنراني اش را ادامه داد.
وي با بيان اين نكته كه در دهه ولايت و در آستانه عيد غدير خم قرار داريم شرط كليدي پذيرش عبادات را ولايت مولاي متقيان برشمرد و به شرح اين موضوع پرداخت.
خطيب مراسم بعثه مقام معظم رهبري در حرم علمدار كربلا سپس با استناد به آيات و روايات شش رمز و راز قبولي طاعات و عبادات را چنين معرفي كرد:تقواي الهي،عقل،معرفت و شناخت،نماز،ولايت اميرالمومنين علي عليه السلام،احسان به والدين.
وي كه در سخنراني هاي خود از آيات،روايات و حكايت هاي تاريخي و ديني بهره مي برد در تشريح اين موارد نيز چنين كرد و در لا به لاي مطالب خود آيات را با صدايي رسا و زيبا قرائت مي كرد.
حجت الاسلام سيدحسن پورموسوي فراز پاياني سخنان خود را به روضه خواني اهلبيت اختصاص داد و سپس يكي از ذاكران در رثاي حضرت ابوالفضل العباس مرثيه سرايي كرد.
لازم به ذكر است كه مراسم معنوي بعثه مقام معظم رهبري در حرم علمدار هر شب به غير از پنج شنبه ها در ساعت 7 برگزار مي شود.


| شناسه مطلب: 32701







نظرات کاربران