سخنرانی حرم علمدار تشریح مراتب ایمان سخنرانی حرم علمدار تشریح مراتب ایمان سخنرانی حرم علمدار تشریح مراتب ایمان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سخنرانی حرم علمدار تشریح مراتب ایمان سخنرانی حرم علمدار تشریح مراتب ایمان سخنرانی حرم علمدار تشریح مراتب ایمان سخنرانی حرم علمدار تشریح مراتب ایمان سخنرانی حرم علمدار تشریح مراتب ایمان

سخنرانی حرم علمدار تشریح مراتب ایمان

سخنران مراسم بعثه مقام معظم رهبری در حرم علمدار کربلا شامگاه 22آبان از ایمان سخن گفت و مراتب آن را تشریح کرد

سخنران مراسم بعثه مقام معظم رهبري در حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)شامگاه 22آبان در حضور گسترده رائران از ايمان سخن گفت و مراتب آن را با بيان روايات و آيات و حكايات گوناگون تشريح كرد.
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، حجت الاسلام موسوي قافله باشي مطلع سخنراني خود را به نجوا با حضرت ولي عصر(عج)اختصاص داد و سپس از ايمان و مراتب آن سخن گفت.
معرفت،فرمانبرداري،علم و آگاهي،عمل،ورع و پرهيزگاري،تلاش و كوشش،صبر،يقين و...از مراتب بيان شده ايمان توسط اين سخنران بود.
وي با توضيح هر يك از اين مراتب كوشيد تا مستمعين را بيشتر با مفاهيم مراتب ايمان آشنا كند.
سخنران مراسم بعثه مقام معظم رهبري در خاتمه با روضه خواني در مصائب اهلبيت منبرش را به پايان برد و سپس فراغي يزدي در سوگ حضرت زهرا(س)مرثيه خواني كرد.
لاذم به ذكر است مراسم بعثه مقام معظم رهبري در حرم علمدار كربلا هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در ساعت 7 برگزار مي شود،اين مراسم هر صبح بعد از نماز با قرائت زيارت عاشورا و سخنراني و مداحي در حرم سيدالشهدا برپاست.


| شناسه مطلب: 32870




مراتب ايمان



نظرات کاربران