تقدیر عتبه علوی از قاری بعثه رهبری در نجف تقدیر عتبه علوی از قاری بعثه رهبری در نجف تقدیر عتبه علوی از قاری بعثه رهبری در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر عتبه علوی از قاری بعثه رهبری در نجف تقدیر عتبه علوی از قاری بعثه رهبری در نجف تقدیر عتبه علوی از قاری بعثه رهبری در نجف تقدیر عتبه علوی از قاری بعثه رهبری در نجف تقدیر عتبه علوی از قاری بعثه رهبری در نجف

تقدیر عتبه علوی از قاری بعثه رهبری در نجف

دارالقران عتبه علوی با اعطای تقدیرنامه ای از قاری ممتاز کشورمان مستقر در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، دارالقران عتبه علوي با اعطاي تقديرنامه اي از قاري ممتاز كشورمان مستقر در دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف تجليل كرد.
براساس اين گزارش، اداره دارالقران حرم حضرت علي(ع) اين تقديرنامه را به سبب حضور شايسته اين قاري در برنامه هاي قرآني حرم و نيز استادي دوره تخصصي تلاوت، صوت و لحن قاريان دارالقرآن به محمد جماله اعطا كرده است.
گفتني است، اعزام ماموريتي قاريان ممتاز و بين الملل قرآن كريم از جمله اقدامات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري به عتبات عاليات است كه با استقبال گسترده زائران به خصوص مجاوران مضاجع شريف ائمه اطهار(ع) در عراق مواجه شده است.


| شناسه مطلب: 33048







نظرات کاربران