ورود 4 میلیون زائر به کربلا در دهه اول ماه محرم ورود 4 میلیون زائر به کربلا در دهه اول ماه محرم ورود 4 میلیون زائر به کربلا در دهه اول ماه محرم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ورود 4 میلیون زائر به کربلا در دهه اول ماه محرم ورود 4 میلیون زائر به کربلا در دهه اول ماه محرم ورود 4 میلیون زائر به کربلا در دهه اول ماه محرم ورود 4 میلیون زائر به کربلا در دهه اول ماه محرم ورود 4 میلیون زائر به کربلا در دهه اول ماه محرم

ورود 4 میلیون زائر به کربلا در دهه اول ماه محرم

انتظار می رود در دهه اول ماه محرم امسال، نزدیک به 4 میلیون نفر، مرقد امام حسین (ع) و حضرت عباس را زیارت کرده و وارد شهر کربلا شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از الفرات نيوز؛ "امال الدين الهر" با اعلام اين خبر، افزود: انتظار مي رود در دهه اول ماه محرم امسال، نزديك به 4 ميليون نفر، مرقد امام حسين (ع) و حضرت عباس را زيارت كرده و وارد شهر كربلا شوند.
وي همچنين پيش بيني كرد؛ بيش از 200 هزار زائر از كشورهاي عربي و اسلامي تا روزهاي آينده براي گراميداشت تاسوعا و عاشوراي حسيني وارد كربلا شوند.
استاندار استان كربلاي عراق، همچنين از پياده سازي طرح هاي ويژه براي خدمت رساني به زائران سخن گفت و از ورود بخش خصوصي به ويژه در زمينه حمل و نقل زوار به مناطق مختلف كربلا خبر داد.


| شناسه مطلب: 33050







نظرات کاربران