حمایت ایران و عراق از مردم غزه نشان‌گر وحدت شیعه و سنّی است حمایت ایران و عراق از مردم غزه نشان‌گر وحدت شیعه و سنّی است حمایت ایران و عراق از مردم غزه نشان‌گر وحدت شیعه و سنّی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمایت ایران و عراق از مردم غزه نشان‌گر وحدت شیعه و سنّی است حمایت ایران و عراق از مردم غزه نشان‌گر وحدت شیعه و سنّی است حمایت ایران و عراق از مردم غزه نشان‌گر وحدت شیعه و سنّی است حمایت ایران و عراق از مردم غزه نشان‌گر وحدت شیعه و سنّی است حمایت ایران و عراق از مردم غزه نشان‌گر وحدت شیعه و سنّی است

حمایت ایران و عراق از مردم غزه نشان‌گر وحدت شیعه و سنّی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ندای انقلاب، ابراهیم جعفری رئیس ائتلاف ملی و نخست وزیر سابق عراق عصر امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، دیدار و در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه‌ای گفت‌وگو کرد. دکتر جلیلی در این دیدار با اشاره به درماندگی

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از نداي انقلاب، ابراهيم جعفري رئيس ائتلاف ملي و نخست وزير سابق عراق عصر امروز با دبير شوراي عالي امنيت ملي ايران، ديدار و در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه‌اي گفت‌وگو كرد.
دكتر جليلي در اين ديدار با اشاره به درماندگي رژيم‌صهيونيستي در مديريت روند جنگ غزه اظهار داشت: حماقت راهبردي رژيم‌صهيونيستي در تهاجم به غزه بارديگر خوي تجاوزگري و جنايت‌پيشه‌گي صهيونيست‌ها را هويدا كرد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران همچون گذشته با افتخار و صلابت پشتيبان فلسطين و مقاومت است، افزود: امروز، غزه صحنه آزمون راستگويي مدعيان دفاع از امت اسلامي و مقاومت فلسطين است.
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي گفت: حمايت صادقانه جمهوري اسلامي ايران، حزب الله لبنان، عراق و شيعيان بحرين از مردم غزه و مقاومت فلسطين نشان دهنده وحدت شيعه و سني در دفاع ازمصالح امت اسلامي است و تلاش مذبوحانه دشمنان براي ايجاد اختلاف در امت اسلامي را نقش بر آب كرده است.
دكتر ابراهيم جعفري نيز در اين ديدار ضمن تشكر از تلاشهاي سازنده جمهوري اسلامي ايران براي ايجاد ثبات در منطقه بر لزوم حمايت عملي از آرمان فلسطين تأكيد كرد.


| شناسه مطلب: 33075







نظرات کاربران