تردد یک میلیون و 490 هزار زائر از طریق مرز مهران تردد یک میلیون و 490 هزار زائر از طریق مرز مهران تردد یک میلیون و 490 هزار زائر از طریق مرز مهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تردد یک میلیون و 490 هزار زائر از طریق مرز مهران تردد یک میلیون و 490 هزار زائر از طریق مرز مهران تردد یک میلیون و 490 هزار زائر از طریق مرز مهران تردد یک میلیون و 490 هزار زائر از طریق مرز مهران تردد یک میلیون و 490 هزار زائر از طریق مرز مهران

تردد یک میلیون و 490 هزار زائر از طریق مرز مهران

مدیر پایانه مرزی مهران از تردد یک میلیون و 490 هزار زائر ایرانی و خارجی از مرز بین المللی مهران از ابتدای امسال تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، مدير پايانه مرزي مهران از تردد يك ميليون و 490 هزار زائر ايراني و خارجي از مرز بين المللي مهران از ابتداي امسال تا پايان دي ماه خبر داد.
ساريان گفت : اين زوار عتبات عاليات از اتباع ايراني ، عراقي ، لبناني ، تاجيكستاني ، نيجريه اي ، اروپا ، آمريكاي جنوبي ، افغانستان ، پاكستان ، هند وآذربايجان بوده اند.
مدير پايانه مرزي مهران گفت: تردد انفرادي در مرز بين المللي مهران همچنان ممنوع است و سفر به عتبات عاليات صرفاً از طريق ثبت نام در كاروان هاي حج و زيارت صورت مي گيرد.
مرزبين المللي مهران با وجود نزديك بودن به عتبات عاليات و اماكن مقدس در كشور عراق به يكي از امن ترين و مطمئن ترين مرزهاي زميني سطح كشور تبديل شده است.
اكنون روزانه بيش از 5 هزار زائر از مرز بين المللي مهران تردد مي كنند.




نظرات کاربران