اطلاعیه مدیریت جذب بعثه درباره توزیع دفتر مراقبت اعمال عمره 1434
مدیریت جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری درباره نحوه توزیع دفتر مراقبت اعمال عمره مفرده 1434 برای روحانیون کاروان ها، اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مديريت جذب و سازماندهي بعثه مقام معظم رهبري درباره نحوه توزيع دفتر مراقبت اعمال عمره مفرده 1434 براي روحانيون كاروان ها، اطلاعيه اي صادر كرد.
در اين اطلاعيه آمده است: به اطلاع ميرساند؛ نظر به اصلاح دفتر مراقبت اعمال عمره 1434 و همچنين تغيير در شيوه توزيع آنها و قراردادن آن در سامانه توجه روحانيون محترم كاروانهاي عمره 1434 را به موارد ذيل جلب مينمائيم:
1. توزيع دفتر مراقبت اعمال 1434 از طريق دفاتر نمايندگيهاي بعثه در مناطق و استانها ميباشد و روحانيون محترم جذب شده در كاروان ميتوانند 10 روز قبل از اعزام نسبت به دريافت آن از طريق دفتر نمايندگي بعثه استان محل سكونت يا اعزام خود دريافت نمايند.
2. مطابق توضيحات مندرج در بندهاي 4 و 5 دفتر مراقبت اعمال 1434 امكان ثبت اطلاعات دفتر مراقبت اعمال عمره از طريق صفحه شخصي كليه روحانيون با كاروان از تاريخ فعال ميباشد.
3. با توجه به حذف صفحه مربوط به تاييد ماموريت عمره از دفتر مراقبت اعمال عمره 1434 ،پرداخت حقالزحمه ماموريت عمره به دو شيوه:
الف: ثبت اطلاعات دفتر چه از طريق صفحه شخصي در سايت مديريت(در صورت ثبت از طريق سايت نيازي به ارسال دفترچه نميباشد)
ب: ارسال دفترچه تكميل شده حداكثر 15 روز پس از بازگشت به آدرس تهران-خيابان آزادي –نبش رودكي –سازمان حج و زيارت –طبقه اول –دبيرخانه مديريت جذب و سازماندهي اقدام نمايند.
4. با توجه به حذف صفحه مربوط به تاييد ماموريت عمره از دفتر مراقبت اعمال بند سوم مندرج در صفحه اول كان لم يكن ميباشد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر با دفتر نمايندگي بعثه در مناطق و استانها تماس بگيريد.