استغفار نیز حساب و کتاب دارد استغفار نیز حساب و کتاب دارد استغفار نیز حساب و کتاب دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استغفار نیز حساب و کتاب دارد استغفار نیز حساب و کتاب دارد استغفار نیز حساب و کتاب دارد استغفار نیز حساب و کتاب دارد استغفار نیز حساب و کتاب دارد

استغفار نیز حساب و کتاب دارد

معاون پژوهشی پژوهشکده حج و زیارت گفت: کسی که حق الناس بر عهده دارد، حتی سفر به کربلا و زیارت عتبات عالیات نیز نمی تواند مفید به حالش شود، استغفار بایستی همراه با اهتمام جدی در حرکت جبران گذشته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، حجت الاسلام احمد زادهوش، معاون پژوهشي پژوهشكده حج و زيارت شب گذشته در مراسم معنوي دعاي كميل زائران كربلاي معلي به تشريح آثار و بركات معنوي دعا و استغفار پرداخت و اظهار داشت: بر اساس آيات قرآني و روايات وارده، مادامي كه مردم استغفار مي كنند، خداوند متعال عذاب نمي كند.
وي خاطرنشان كرد: استغفار نعمت بزرگ خداوند بر بندگان است، اما حساب و كتاب دارد، اينكه هر كاري را كه خواستيم بكنيم و برنامه هاي براي ترك گناه نداشته باشيم و اصلاح زندگي نكنيم، فايده اي ندارد.
حجت الاسلام زادهوش ارتكاب و تكرار در گناه را رفتن به جنگ خدا دانست و تصريح كرد: ارتكاب آگاهانه به گناه نيز منجر به هلاكت انسان مي شود، در حقيقت بخشودگي گناهان تنها به واسطه رحمت الهي ممكن خواهد بود، البته بايد در نظر داشت كه نبايد حق الناسي بر گردن داشته باشيم.
معاون پژوهشي پژوهشكده حج و زيارت افزود: كسي كه حق الناس بر عهده دارد، حتي سفر به كربلا و زيارت عتبات عاليات نيز نمي تواند مفيد به حالش شود، استغفار بايستي همراه با اهتمام جدي در حركت جبران گذشته و اصلاح رفتارهاي ناپسند باشد.


| شناسه مطلب: 36146




دعا استغفار زادهوش



مطالب مرتبط

نظرات کاربران