انتقال حجاج به مکه با ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس انتقال حجاج به مکه با ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس انتقال حجاج به مکه با ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتقال حجاج به مکه با ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس انتقال حجاج به مکه با ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس انتقال حجاج به مکه با ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس انتقال حجاج به مکه با ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس انتقال حجاج به مکه با ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس

انتقال حجاج به مکه با ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس

معاون وزیر حج عربستان از عملیات انتقال حجاج به مکه مکرمه با استفاده از ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حاتم قاضي اظهار داشت: حدود ۱۰ هزار اتوبوس، حجاج بيت الله الحرام را طي روزهاي ۲۵ تا ۲۷ ذي القعده از مينه منوره به مكه مكرمه منتقل كردند.
وي افزود: عمليات انتقال حجاج به مكه مكرمه با موفقيت انجام شد و هيچ حادثه جاده اي رخ نداده است.
قاضي اظهار داشت: طرح عملياتي وزارت حج عربستان در مدينه منوره در خلال موسم اول حج (مدينه قبل) به شكل مطلوب و بر اساس برنامه ريزي قبلي اجرا شد.
وي با متمايز خواندن عملكرد دستگاههاي شركت كننده در عمليات حج اعلام كرد دست اندركاران حج، حجم مسئوليت و امانتي را كه برعهده آنها قرار داده شده، درك مي‌كنند.
معاون وزارت حج عربستان همچنين از دفاتر خدمات حجاج كشورهاي مختلف بازديد كرد.
وي كاركنان دفاتر خدماتي حجاج را به افزايش تلاشها در راه تحقق اهداف دولت عربستان در ارتقاي خدمات به ضيوف الرحمن و ارائه تمام تسهيلات به آنها تشويق كرد.
موسسه ادلاء در اين زمينه اعلام كرد: موفق به استقبال و بدرقه ۲۵۰ هزار حاجي در طول سه روز شده است.
اين موسسه اعلام كرد: در طول سه روز، موفق به استقبال از ۱۰۱ هزار و ۷۸۷ حاجي و اعزام آنها به محلهاي اسكان بدون تاخير و همچنين همزمان موفق به اعزام ۱۲۶ هزار و ۶۳۲ حاجي به مكه مكرمه شده است.




نظرات کاربران