رادیو معارف،میلاد امام حسین(ع) را در کربلا جشن می‌گیرد رادیو معارف،میلاد امام حسین(ع) را در کربلا جشن می‌گیرد رادیو معارف،میلاد امام حسین(ع) را در کربلا جشن می‌گیرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رادیو معارف،میلاد امام حسین(ع) را در کربلا جشن می‌گیرد رادیو معارف،میلاد امام حسین(ع) را در کربلا جشن می‌گیرد رادیو معارف،میلاد امام حسین(ع) را در کربلا جشن می‌گیرد رادیو معارف،میلاد امام حسین(ع) را در کربلا جشن می‌گیرد رادیو معارف،میلاد امام حسین(ع) را در کربلا جشن می‌گیرد

رادیو معارف،میلاد امام حسین(ع) را در کربلا جشن می‌گیرد

روابط عمومی رادیو معارف از اعزام تیم فعال رادیویی به کربلا برای اجرای برنامه زنده رادیویی به مناسبت جشن‌های سوم تا پنجم شعبان خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام عظيمي، مدير گروه قرآن و اهل بيت (عليهم السلام) راديو معارف در اين‌باره گفت: ميلاد امام حسين (ع) از اعياد ويژه ماه شعبان است كه حال و هواي دل‌ها و شهرها را نوراني مي‌كند و بسياري از دوستداران حضرت، در اين ايام مشتاق حضور در كنار مرقد مطهر امام حسين (ع) و حضرت عباس (ع) در كربلا هستند.
بنا بر اعلام روابط عمومي صدا و سيماي مركز قم، راديو معارف در پاسخ به اين اشتياق مخاطبان و انعكاس حس و حال حضور معنوي كربلا با اعزام تيم برنامه‌ساز خود، برنامه‌هاي زنده ويژه اين ايام را در بين‌الحرمين برگزار مي‌كند.
عظيمي در ادامه گفت: لازم است از همكاري صميمانه مسئولان سازمان حج و زيارت و عتبات در فراهم‌سازي اين امكان و نهايت همراهي با راديو معارف قدرداني كنم.
يادآور مي‌شود، ويژه برنامه شب‌هاي ولادت با عنوان «نورباران» از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ و در روزهاي ولادت ويژه‌برنامه «تبسم آسمان» از ساعت ۸:۴۰ تا ۱۱ به صورت زنده از كربلاي معلي از اين رسانه ديني پخش خواهد شد.




نظرات کاربران