چند خبر از موسم حج 94 چند خبر از موسم حج 94 چند خبر از موسم حج 94 بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چند خبر از موسم حج 94 چند خبر از موسم حج 94 چند خبر از موسم حج 94 چند خبر از موسم حج 94 چند خبر از موسم حج 94

چند خبر از موسم حج 94

منابع سعودی آخرین آمار ورود حجاج بیت الله الحرام به سرزمین وحی را حدود 440 هزار نفر اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج، روزنامه البلاد نوشت 438 هزار و 874 حاجي از كشورهاي خارجي وارد عربستان شده اند و ورود حجاج همچنان ادامه دارد.
اين روزنامه نوشت تا روز سه شنبه(دهم شهريور)، 438 هزار و 874 حاجي از كشورهاي مختلف وارد عربستان شده اند.
بر اساس بيانيه آماري اداره كل گذرنامه هاي عربستان، تعداد حجاجي كه طي مدت اخير از طريق هوايي وارد شده اند، 436 هزار و 587 حاجي و تعداد زائراني كه از طريق دريايي وارد شده اند، دو هزار و 287 نفر هستند.
بر اساس اين بيانيه، تعداد حجاجي كه در مدت اخير براي موسم حج امسال وارد عربستان شده اند نسبت به دوره مشابه سال گذشته، 24 هزار و 290 يعني معادل تقريبا 6 درصد افزايش يافته است.
آموزش مهارت هاي رفتاري با حجاج خبر ديگر اينكه روزنامه عكاظ با تيتر"آموزش مهارتهاي رفتاري با حجاج"نوشت در چارچوب برنامه هايي كه اداره كل شوراي امر به معروف عربستان اجرا مي كند،برنامه آموزشي با شركت 30 نفر از نيروهاي اين شورا با عنوان مهارتهاي رفتاري با حجاج،عمره گزاران و زائران برگزار شد.
دوربينهايي براي نظارت بر ضيوف الرحمن عكاظ همچنين به تشديد نظارت بر منافذ ورودي زميني و دريايي عربستان براي جلوگيري از افراد فاقد مجوز حج به اين كشور خبر داد و نوشت اداره كل گارد مرزي دوربينها و دستگاههاي كنترلي در تمام گذرگاه ها براي پيگيري و نظارت بر روند ورود حجاجي كه از طريق زميني وارد عربستان مي شوند و همچنين در بنادر نصب كرده است و براي جلوگيري از هرگونه نفوذ يا قاچاق تدابير امنيتي را تشديد كرده است.
اين روزنامه همچنين از مجهز شدن گذرگاه هاي ورودي به تجهيزاتي خبر داد كه مي تواند مدارك جعلي را شناسايي كند


| شناسه مطلب: 55372




حجاج موسم حج



نظرات کاربران